Welke auto , voor naar toertochten rijden ?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Re: Welke auto , voor naar toertochten rijden ?
kennytuning wrote: Merci, en oude roestbak ik geef u 1€ per roestplek die ge vind dan weet ik welke ik moet aanpakken want ik vind ze niet.. . En veel verbruiken... Blijkbaar veel verstand over deze types! Want ik verbruik ongeveer even veel als een relatief moderne diesel , zelf berekend bij rustig rijden 5,5l / 100 km (90km/u) en bij stad 6,5L en bij "gemixte" rijstijl rond de 6l
" onclick="window.open(this.href);return false;
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
Als ChristD zo mag reageren mag ik dat ook. Hij begint hier anders wel de simpele uit te hangen.
Snotneus , niet te persoonlijk worden hé makker. Speel gewoon verder met uwe rammelbak en blijf gewoon weg van dit forum , je biked toch niet meer.kennytuning wrote:Als ChristD zo mag reageren mag ik dat ook. Hij begint hier anders wel de simpele uit te hangen.
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
Rammelbak? Man , hoe laag kunt ge vallen... ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
- Josy
- Mountainbiker

Testrit was positief: fiets staat als een rots en aan de geldende snelheidslimieten weinig of geen last van windgeluiden.
Voortaan gaat de bike op de auto, zo blijft het interieur wat langer proper.
Nice car/bike/rack.Josy wrote:
Testrit was positief: fiets staat als een rots en aan de geldende snelheidslimieten weinig of geen last van windgeluiden.
Voortaan gaat de bike op de auto, zo blijft het interieur wat langer proper.
- Josy
- Mountainbiker
Heb dat hier ook nog ergens liggen. Mijn vorige wagen was er ene met trekhaak.kawa wrote:Ferme otto, da wel, maar ik zou die fiets toch liever zien staan op een fietsdrager voor de trekhaak.
Waarom beter achter- dan bovenop ?
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Als je een garage binnenrijdtJosy wrote:Heb dat hier ook nog ergens liggen. Mijn vorige wagen was er ene met trekhaak.kawa wrote:Ferme otto, da wel, maar ik zou die fiets toch liever zien staan op een fietsdrager voor de trekhaak.
Waarom beter achter- dan bovenop ?
Maar nu ik er aan denk, mijn broer heeft zo zijn voorwiel aan grut gereden en die stond achterop de wagen gemonteerd.