Zo 28/04/2013 Borgloon :: Bloesemtocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
dago
- Mountainbiker
Re: Zo 28/04/2013 Borgloon :: Bloesemtocht
schoon tochtje op 1 gevaarlijk punt na er was ergens ne ijzeren staaf die uitstak.
die had aangeduid moeten worden want er was ene over gevallen gelukkig zonder erg.
van herk-de-stad naar borgloon en terug goed voor 99,3 km
die had aangeduid moeten worden want er was ene over gevallen gelukkig zonder erg.
- pino
- Mountainbiker
Gij zijt dan ook weer sterk bezig he david!dago wrote:schoon tochtje op 1 gevaarlijk punt na er was ergens ne ijzeren staaf die uitstak.
Tocht met veel stukken om te recuperen. Een verassing was het stukje uitgezet met heuveltjes om wat te jumpen. Persoonlijk vond ik dat de wegwijzers wel slecht stonden, ik heb op een gegeven moment een serieuze lus gemaakt. En inderdaad die pin wat uitstak, levensgevaarlijk!!! Die hadden ze inderdaad moeten aangeven of verwijderen. Ik denk niet dat ik deze tocht volgend jaar nog doe.
persoonlijk vond ik deze tt maar niks . bepijling kon beter , veel te veel bloso ( bijna alles en daarvoor 5 euro betalen
) , bevoorading was goed !
denk dat ik volgend jaar niet meer kom
sorry is een persoonlijke mening
groeten
groeten
Dan ben ik toch niet de enige die er zo over denkt. Dan ook nog op stukken waar 100-den wandelaars komen. Zondag eens richting Luik ofzo denk ik.didi36 wrote:persoonlijk vond ik deze tt maar niks . bepijling kon beter , veel te veel bloso ( bijna alles en daarvoor 5 euro betalen) , bevoorading was goed !
groeten
Ach ja, kan niet altijd afzien zijn, hoewel de heuveltjes toch soms goed te voelen waren, en nog lekkere aardbeien gekocht uit de streek.
Geen apres gedaan ter plaatse want er was geen bewaakte fietstalling...dan maar bij Jo een goeie apres gehad

Geen apres gedaan ter plaatse want er was geen bewaakte fietstalling...dan maar bij Jo een goeie apres gehad
-
ivoweeghmans
- Mountainbiker
Post by ivoweeghmans »
Als organisator van de Bloesemtocht te borgloon heb ik toch heel veel goede reacties gehad en indien we ons kunnen verbeteren voor de komende editie volgend jaar dan hoor ik het graag! Ik hoop dat de meerderheid zich dus enorm heeft kunnen uitleven en optimaal heeft kunnen genieten van de mooie bloesems die afgelopen zondag op hun hoogtepunt waren.
Alleszins hoop ik u volgend jaar alvast allemaal terug te zien op onze tocht
Alleszins hoop ik u volgend jaar alvast allemaal terug te zien op onze tocht
Met 6 man vanuit Westerlo naar Borgloon gekomen , vooral omdat het net nu bloesemtijd was. En daarom ook de TT in Aarschot links laten liggen , wat een hele opoffering was. En het moet gezegd , de natuur is hier formidabel. De tocht was dat in onze ogen toch wel minder . Er zaten echt geen technische stukken in , en als je meer dan de helft ( zo voelde het toch ) op beton wegen zit te bollen , is dit niet wat we hadden verwacht. En max. 40 km is in deze periode echt wel te weinig , daar mogen er gerust 20 bij. Alé , een goei familie-tocht.
- dmx
- Mountainbiker
Bevoorrading was prima, de rest veel minder. Enig voordeel, 't is vlakbij voor mij. Ik kan dus alle dagen deze TT rijden als ik wil
.