Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- auel neides
- Mountainbiker
- frankverrees
- Mountainbiker
Re: Herentals - Bloso
Post by frankverrees »
Ja ja, na zoveel jaren nog eens en berichtje..
Tochtje gedaan.
Gisteren met 4 man de route gereden, 2 MTB-ers tegengekomen.
Tocht van ong 21.5 per uur gemiddeld, zonder plassen en alles ligt er ideaal erbij!
Tochtje gedaan.
Gisteren met 4 man de route gereden, 2 MTB-ers tegengekomen.
Tocht van ong 21.5 per uur gemiddeld, zonder plassen en alles ligt er ideaal erbij!
- vedet
- Mountainbiker
Yup, had het al bij vaste routes gevonden, vanmiddag zo'n 40 km lang me zelf uitgeleefd,mooi afgepijld alleen het einde en begin van de rode route ff nutteloos stukje terwijl ik links gewoon weer langs het spoor had gemoeten. Alles superdroog en amper een mens te bespeuren.
Nope, groen en blauw kunde daar starten. Als ge de rode wil doen moete da doen via de groene lus of via de startplaats waar vroeger den speeltuin stond (zen de straat naam kwijt).Point7 wrote:Het gemakkelijkste is aan camping Floreal denk ik. Daar komen de 3 lussen samen.vedet wrote:waar begint dat ergens?
- pukkie89
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
DuCCie wrote:Nope, groen en blauw kunde daar starten. Als ge de rode wil doen moete da doen via de groene lus of via de startplaats waar vroeger den speeltuin stond (zen de straat naam kwijt).Point7 wrote:Het gemakkelijkste is aan camping Floreal denk ik. Daar komen de 3 lussen samen.vedet wrote:waar begint dat ergens?
Wijngaard
- auel neides
- Mountainbiker
Post by auel neides »
Wijngaard aka Kruisberg 
Pukkie, wnr nen keer samen toerke Hertals doen? Zat gisteren rood/groen al op 24,3 gemiddeld dus mss kan ik int wiel blijven hangen
Pukkie, wnr nen keer samen toerke Hertals doen? Zat gisteren rood/groen al op 24,3 gemiddeld dus mss kan ik int wiel blijven hangen
- pukkie89
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Da zouden we eens kunnen doen maar heb het redelijk druk met de opening van de nieuwe winkel nu