Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- KOTH
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper 2015, Trek Madone 4.7 baansloerie
Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Is daar eigenlijk een uitgepijlde mtb route (type bloso of iets dergelijks...), ben daar ook al eens geweest maar heb nergens pijltjes of wat dan ook zien hangen?
-
Rolla
- Mountainbiker
Er is nog geen officiële BLOSO bepijling. Je dient uit te kijken naar oranje bollen op de boomstammen. Deze geven de route aan.KOTH wrote:Is daar eigenlijk een uitgepijlde mtb route (type bloso of iets dergelijks...), ben daar ook al eens geweest maar heb nergens pijltjes of wat dan ook zien hangen?
Afgelopen weekend zowel zaterdag als zondag nog's gaan biken in de Schorre. 't Ligt er prima bij. Vooral zondag veel andere bikers tegengekomen.
Greetz, Rolla.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Ga dit deze week toch ook nog eens doen, afhankelijk van hoe de rug zich verhoudt ...
km's zitten al in de benen, beke tijd voor techniek bij te schaven
km's zitten al in de benen, beke tijd voor techniek bij te schaven
Vandaag (deze avond) nog eens de sukkelaar gaan uithangen in de schorre....
Daar 1 ne tegen gekomen me een koersvest van schwalbe op nen 29", misschien 1ne van hier? Voor de rest een paar jonge gasten gezien die aan 't proberen waren om hun nek te breken....
Ga er toch nog wa meer moeten gaan rijden om alles te kunnen en durven rijden.
Daar 1 ne tegen gekomen me een koersvest van schwalbe op nen 29", misschien 1ne van hier? Voor de rest een paar jonge gasten gezien die aan 't proberen waren om hun nek te breken....
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
idem, ben normaal donderdag aanwezig, kine zegt dat dat nog niet voor vandaag isDuCCie wrote:Vandaag (deze avond) nog eens de sukkelaar gaan uithangen in de schorre....![]()
Daar 1 ne tegen gekomen me een koersvest van schwalbe op nen 29", misschien 1ne van hier? Voor de rest een paar jonge gasten gezien die aan 't proberen waren om hun nek te breken....![]()
Donderdag ga mij wsl nie lukken denk. Tot ik het in mijn knoken krijg en toch nog naar daar ga.BerggeitCasualFietser wrote:idem, ben normaal donderdag aanwezig, kine zegt dat dat nog niet voor vandaag isDuCCie wrote:Vandaag (deze avond) nog eens de sukkelaar gaan uithangen in de schorre....![]()
Daar 1 ne tegen gekomen me een koersvest van schwalbe op nen 29", misschien 1ne van hier? Voor de rest een paar jonge gasten gezien die aan 't proberen waren om hun nek te breken....![]()
Ik zou graag morgen eens afzakken naar boom. Heb daar nog nooit gereden, en de commentaren zijn veelbelovend...
Ik vertrek vanuit kruibeke, hoe rijd ik het beste en waar kan ik starten?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
- Lesley1980
- Mountainbiker
Post by Lesley1980 »
sam2300 wrote:Ik zou graag morgen eens afzakken naar boom. Heb daar nog nooit gereden, en de commentaren zijn veelbelovend...
Alvast bedankt!
Ik zou den boot nemen in kruibeke en zo langs Hoboken, Hemiksem, Schelle en naast de spoorweg in Niel tot in Boom rijden.
Als je van het rode fietspad naast de spoorweg in Boom komt aan de verkeerslichten over steken. Dan schuin over het verkeerslicht de straat in en volledig ten einde rijden. Kom je automatisch aan de Schorre uit en kan je naast de trap naar beneden rijden en zo verder het parcours verkennen.
Grts
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Als mijn rug goe hersteld is van gisteren ga ik tot ginter vanuit Temse, rij gewoon langs de n16 en dan in puurs fietspad in boom, de bruggen over en dan tot daar.Lesley1980 wrote:sam2300 wrote:Ik zou graag morgen eens afzakken naar boom. Heb daar nog nooit gereden, en de commentaren zijn veelbelovend...
Alvast bedankt!
Ik zou den boot nemen in kruibeke en zo langs Hoboken, Hemiksem, Schelle en naast de spoorweg in Niel tot in Boom rijden.
Als je van het rode fietspad naast de spoorweg in Boom komt aan de verkeerslichten over steken. Dan schuin over het verkeerslicht de straat in en volledig ten einde rijden. Kom je automatisch aan de Schorre uit en kan je naast de trap naar beneden rijden en zo verder het parcours verkennen.
Grts
Ik zeg wel als....
sam2300 wrote:Ik zou graag morgen eens afzakken naar boom. Heb daar nog nooit gereden, en de commentaren zijn veelbelovend...
Alvast bedankt!
Grts[/quote]
Ik ben mee tot aan die verkeerlichten in boom. Heb het al eens gezocht op google maar raak er niet uit. Heb je eventueel een straatnaam? Of een startplaats voor het parcours?
Alvast bedankt...