Heen- en terugrit Zuid Limburg - Riemst

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
learn2fly
Mountainbiker

Heen- en terugrit Zuid Limburg - Riemst

Post by learn2fly »

Na enig overleg met mijn medebikers, wil ik hier een voorstel doen : wij zorgen voor een ritje heen en verwachten dan een ritje terug. Onze ervaring is dat je de mooiste ritten kan rijden achter iemand aan die de streek en de paadjes goed kent.
Wij zijn van Riemst (Zuid-Limburg) en rijden meestal donderdagavond van 7 tot een uur of 10, en in het weekend een wat langere rit op zaterdag of zondag, meestal in het Luikse. Wij hebben hier in de streek de luxe om te kunnen biken, zowel op de zandgronden van de Kempen (Gellik-Zutendaal-Eigenbilzen-Lanaken...) als in het noorden van de provincie Luik (Bassenge-Blegny-...) of in het heuvelachtige zuiden van onze provincie (Voerstreek). Zelfs een stukje ondergrondse tracks zijn geen probleem.
Daarom stel ik voor om volgende week donderdagavond 19 uur af te spreken hier in Riemst voor een mooie technische rit, wie ons een mooie rit kan terug bezorgen mag me altijd contakteren.
Last edited by learn2fly on Wed 01 May 2013 20:55, edited 1 time in total.
learn2fly
Mountainbiker

Re: Heen- en terugrit

Post by learn2fly »

Gezien de massale reacties :-? , ga ik het wat anders aanpakken. Ik laat hier gewoon weten waar we woensd/dondg of zatdg/zondg gaan biken, en als er iemand zin heeft om mee te gaan, dan zien of horen we dat wel. De plannen zijn ook veranderd met het aangekondigde mooie weer : nu donderdagavond gaan we een dikke 30km,met veel single tracks biken in Voeren, vertrek ten laatste 19u15 tegenover de kerk in Teuven (Mostert). Met het slechte weer voor het weekend wijken we dan uit naar Kanne, waar we, als het regent, ook indoor kunnen biken (lampjes!).
Post Reply