23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy
Ben wreed content dat het terug technischer wordt. Die brede paden kunnen door iedereen bereden worden, die technische steile klims en afdalingen waarvoor RDHF bekend staat is waar ik op kick.
Vorige week een filmke gezien op facebook over afdalingen in de RDHF, die eerste afdaling van da filmke is SUPER. Da begint hier serieus te kriebelen! Het wordt tijd dat het 23/06/2013 is!
@Lowie: een aantal jaar terug zat er zo'n afdaling in waar een stuk in aanwezig was waar een oranje net gespannen was. Da was supertechnisch over wortels!!!!! Krijgen we aub dit terug in de editie 2013???? Da was echt superbiken!!!!
Grtz
T.
Vorige week een filmke gezien op facebook over afdalingen in de RDHF, die eerste afdaling van da filmke is SUPER. Da begint hier serieus te kriebelen! Het wordt tijd dat het 23/06/2013 is!
@Lowie: een aantal jaar terug zat er zo'n afdaling in waar een stuk in aanwezig was waar een oranje net gespannen was. Da was supertechnisch over wortels!!!!! Krijgen we aub dit terug in de editie 2013???? Da was echt superbiken!!!!
Grtz
T.
dat stuk met die vangnetten blijft eruit, en wordt, net zoals vorig jaar, vervangen door een langere en m.i. zeker zo mooie st.rex 111 wrote:Ben wreed content dat het terug technischer wordt. Die brede paden kunnen door iedereen bereden worden, die technische steile klims en afdalingen waarvoor RDHF bekend staat is waar ik op kick.
De eerste afdaling uit dat filmpje zat er vorig jaar niet in maar wordt weer opgevist. Het hele stuk dus tussen 20" en 2'00" :
" onclick="window.open(this.href);return false;
(met dank aan Bart Van Hauteghem)
Last edited by lowie on Tue 19 Feb 2013 09:06, edited 1 time in total.
Jammer dat de "vangnetafdaling" niet terugkomt, maar wel SUPER dat die andere afdaling er terug bij is!!!!!!!! MEGA DANK aan BART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(voorlopig) laatste parcours-nieuws :
In het WE van 14 en 15 april (WE is voor mij zondag-maandag) heb ik alle afstanden gecheckt en de nodige notities genomen.
Zondag met een paar man van de club een paar cruciale punten aangedaan.
Conclusie : nog meer hoogtemeters dan verwacht
(klein voorbeeldje : na 20 km heeft elke afstand al 835 hoogtemeters !)
Op dit ogenblik luidt het verdict : (last-minute boskappingen zijn niet uit te sluiten)
116 km - 3115 hms
92,5 km - 2575 hms
66 km : 1895 hms
dit wordt ontegensprekelijk de mooiste en zwaarste editie totnogtoe !
In het WE van 14 en 15 april (WE is voor mij zondag-maandag) heb ik alle afstanden gecheckt en de nodige notities genomen.
Conclusie : nog meer hoogtemeters dan verwacht
Op dit ogenblik luidt het verdict : (last-minute boskappingen zijn niet uit te sluiten)
116 km - 3115 hms
92,5 km - 2575 hms
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
En dat als kennismaking!lowie wrote:(voorlopig) laatste parcours-nieuws :
Conclusie : nog meer hoogtemeters dan verwacht![]()
116 km - 3115 hms
92,5 km - 2575 hms
- Butch
- Mountainbiker
Ai ai ai ai ai! Nog een 8 tal weken te gaan, dat ik die laatste kilo's dan maar snel kwijt ben want ik heb me voor de langste afstand ingeschreven :D. Kunnen die armstukken eigenlijk niet worden opgestuurd? 
Ik kijk er naar uit, maar toch ook een beetje met de staart tussen de benen!
Ik kijk er naar uit, maar toch ook een beetje met de staart tussen de benen!
Oei oei en ik heb me ingeschreven voor de 90km ipv. de 65km vorig jaar.
Gelukkig is de conditie in stijgende lijn en zo lang ik de eindstreep haal ben ik tevreden. Mijn uitslag is verder niet belangrijk.
Ik kijk er alvast naar uit! Gelukkig komen er eerst nog een hoop andere ardennen marathons om de conditie eens te testen.
Gelukkig is de conditie in stijgende lijn en zo lang ik de eindstreep haal ben ik tevreden. Mijn uitslag is verder niet belangrijk.
Ik kijk er alvast naar uit! Gelukkig komen er eerst nog een hoop andere ardennen marathons om de conditie eens te testen.