ATB Cross
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: ATB Cross
Het parcours van Overpelt zal ongeveer 3,3km lang, ongeveer zoals de gps track hierboven dewelke het traject van vorig jaar is
Een collega biker is vandaag mee geweest met zijn camera en zal filmpje proberen te plaatsen op onze website komend weekend
Een collega biker is vandaag mee geweest met zijn camera en zal filmpje proberen te plaatsen op onze website komend weekend
- auel neides
- Mountainbiker
Post by auel neides »
Achja dan zijn we toch al met 2 :DDuCCie wrote:Kan al nie wachten om te starten... en op mijn doos te krijgen....![]()
- kristof gilis
- Mountainbiker
Post by kristof gilis »
Euh aanschuiven hé, ik ben den eerste om op zijn doos te krijgen.auel neides wrote:Achja dan zijn we toch al met 2 :DDuCCie wrote:Kan al nie wachten om te starten... en op mijn doos te krijgen....![]()
Kunnen al een clubke oprichten....kristof gilis wrote:Euh aanschuiven hé, ik ben den eerste om op zijn doos te krijgen.auel neides wrote:Achja dan zijn we toch al met 2 :DDuCCie wrote:Kan al nie wachten om te starten... en op mijn doos te krijgen....![]()
Mss in een aparte klasse he.....
- kristof gilis
- Mountainbiker
Post by kristof gilis »
zwolle wrote:DuCCie wrote:
Mss in een aparte klasse he.....![]()
![]()
daar zit ik al in , in die aparte klasse![]()
![]()
![]()
Klasse ZZ is nu open voor inschrijvingen, start om 22u te Overpelt ;
ZZ staat voor Zwalpende Zotte?? Of Zo 'n Zeer voeten van te voet te gaan...????kristof gilis wrote:zwolle wrote:DuCCie wrote:
Mss in een aparte klasse he.....![]()
![]()
daar zit ik al in , in die aparte klasse![]()
![]()
![]()
Klasse ZZ is nu open voor inschrijvingen, start om 22u te Overpelt ;
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Als ik da zo lees is niemand in "form"...ze gaan den top 10 moeten afschaffen en iedereen laten strijden voor de 11de plaats 
- kristof gilis
- Mountainbiker
Post by kristof gilis »
Gewoon zien dat iedereen u onderschat want we staan eigenlijk allemaal mes scherp ma we durven het ni toe te geven!Dirty Daddy wrote:Als ik da zo lees is niemand in "form"...ze gaan den top 10 moeten afschaffen en iedereen laten strijden voor de 11de plaats