Belgian Mountainbike Challenge (BeMC) 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
TeamBaloise
- Mountainbiker
Re: Belgian Mountainbike Challenge (BeMC) 2013
Post by TeamBaloise »
Nog steeds ticket te koop! Kan met of zonder hotelovernachting! Laat snel iets weten...
sara.michielsens@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false; of 0479475843
sara.michielsens@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false; of 0479475843
wie wil nog deelnemen aan de BeMC) 2013
Hallo,
ik kan wegens een blessure helaas zelf niet deelnemen aan de BeMC van 10 tot 12 mei. Is er iemand die mijn inschrijving wil overnemen? Ik heb contact opgenomen met de organisatie en jouw naam komt in de uitslag, enkel de nummerborden voor op de fiets zijn al gedrukt en daar zal dus mijn naam op staan. Het zal een fantastische wedstrijd worden!
Inschrijvingsprijs: 140 euro + 15 euro chipwaarborg + 3x5 euro dagverzekering = 170 euro
Voor meer info: galle.samuel@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Neem een kijkje op de website van de BeMC: http://www.bemc.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Sportieve Groeten!
--> Ondertussen beslist om toch zelf deel te nemen, de knie moet het maar houden :)
ik kan wegens een blessure helaas zelf niet deelnemen aan de BeMC van 10 tot 12 mei. Is er iemand die mijn inschrijving wil overnemen? Ik heb contact opgenomen met de organisatie en jouw naam komt in de uitslag, enkel de nummerborden voor op de fiets zijn al gedrukt en daar zal dus mijn naam op staan. Het zal een fantastische wedstrijd worden!
Inschrijvingsprijs: 140 euro + 15 euro chipwaarborg + 3x5 euro dagverzekering = 170 euro
Voor meer info: galle.samuel@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Neem een kijkje op de website van de BeMC: http://www.bemc.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Sportieve Groeten!
--> Ondertussen beslist om toch zelf deel te nemen, de knie moet het maar houden :)
Last edited by sagalle on Fri 03 May 2013 09:19, edited 1 time in total.
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
beetje gaan klimmenGoohooni wrote:Iemand training tips voor de laatste weken te overbruggen?
door da slecht weeer is mijn conditie nog slechter dan vorig jaar
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
Frituur 't Draakske , weet van enen die daar veel ging en diene had het postuur van een sprintbom en lijkt nu een echte klimgeit geworden te zijn !!!Goohooni wrote:Iemand training tips voor de laatste weken te overbruggen?
Oefen vooral uw steile & lange klimcapaciteiten en wat 'andere' techniek ... 5 mei kan je al eens testen/bijschaven zoals eerder al vermeld.
Iemand interesse in een ticket voor de 3 dagen ? Zonder overnachting !
0472292195
wouter@wiwo.be" onclick="window.open(this.href);return false;
0472292195
wouter@wiwo.be" onclick="window.open(this.href);return false;
pfffff,
ipv van voorlaatste ga'k als laatste eindigen
pasen: zware val => schouder gekneusd
gisteren "getest": nog steeds niet 100%
en nu al 6 dagen koorts/keelpijn/...
trainen lukt dus ook niet
pffffff
pffffff
-
_anonymus_
- Mountainbiker
Post by _anonymus_ »
Gewoon rijden en zien waar je uit komt.
Ik heb de laatste drie maanden wel wat km's gedaan en hoop dat dat net voldoende zal zijn om binnen de tijd uit te rijden.
Een goede plaats in het klassement is geen ambitie, gewoon in het klassement blijven is al ambitie genoeg.
Heb al redelijk wat Ardennen-ervaring, maar meerdere dagen na elkaar rijden zo'n zware ritten rijden heb ik nog nooit gedaan.
En die hoogtemeters van de eerste rit, amai. Tot nu toe nooit meer dan 2200 hoogtemeters gereden, ik ben dus eens benieuwd wat dat gaat geven.
Wat steken jullie van banden?
Iemand ervaring met de moddergevoeligheid van het parcours? Van de vaste routes van La Roche herinner ik mij, zelfs bij slecht weer, weinig modder en rotsige ondergrond. Is dit voor de BeMC ook zo, of toch meer kans op modder?
Momenteel heb ik vooraan Geax Saguaro liggen en achteraan Geax Aka. Die Aka kan echt niet overweg met plakkende modder, dus ik zou tips willen of ik deze nog moet veranderen of niet...
Ik heb de laatste drie maanden wel wat km's gedaan en hoop dat dat net voldoende zal zijn om binnen de tijd uit te rijden.
Een goede plaats in het klassement is geen ambitie, gewoon in het klassement blijven is al ambitie genoeg.
Heb al redelijk wat Ardennen-ervaring, maar meerdere dagen na elkaar rijden zo'n zware ritten rijden heb ik nog nooit gedaan.
En die hoogtemeters van de eerste rit, amai. Tot nu toe nooit meer dan 2200 hoogtemeters gereden, ik ben dus eens benieuwd wat dat gaat geven.
Wat steken jullie van banden?
Iemand ervaring met de moddergevoeligheid van het parcours? Van de vaste routes van La Roche herinner ik mij, zelfs bij slecht weer, weinig modder en rotsige ondergrond. Is dit voor de BeMC ook zo, of toch meer kans op modder?
Momenteel heb ik vooraan Geax Saguaro liggen en achteraan Geax Aka. Die Aka kan echt niet overweg met plakkende modder, dus ik zou tips willen of ik deze nog moet veranderen of niet...
Niks ervan, die rode lantaarn is voor mij jongens! :o)flupke73 wrote:pfffff,
pffffff
Opeenvolging van drie zware ritten, k weet niet hoe ik dit ga verteren!?
Wel al redelijk wat gereden en een paar marathons/ langere Ardennen-TT's uitgereden, maar toch..
Uitrijden is de doelstelling, klassement bekijk ik zelfs niet!
Doseren en genieten!
meerdaagse: de tweede dag stap je uit bed en denk je: wtf, dit lukt nooit, zo'n stijve benen...
maar als je 10min op de fiets zit en alles in beweging is geweest ben je weer vertrokken
hongerklop en concentratieverlies zijn je grootste vijanden
en 's avonds op tijd slapen gaan
maar als je 10min op de fiets zit en alles in beweging is geweest ben je weer vertrokken
hongerklop en concentratieverlies zijn je grootste vijanden
en 's avonds op tijd slapen gaan