de hoogtemeters zullen ongeveer wel kloppen , het is een pittig parkoers ....jimmy1984 wrote:Wij komen voor de 72 km, hopelijk zijn het iets minder hm dan dat ze aangeven :)
Want de conditie is nog niet tip top
We kijken er naar uit! laat het zonnetje maar schijnen
Zo 21/04/2013 Tangissart :: 17de La Trace d'Hez
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
Re: Zo 21/04/2013 Tangissart :: 17de La Trace d'Hez
Post by pierrot le fou »
-
kona_bikearena
- Mountainbiker
- Location: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon
Post by kona_bikearena »
Zo moet het ook vind ik. Niets zo leuk als afzien/sterven op de fiets om dan voldaan aan te komen na 75km. Zeker als de zon van de partij is.pierrot le fou wrote:de hoogtemeters zullen ongeveer wel kloppen , het is een pittig parkoers ....jimmy1984 wrote:Wij komen voor de 72 km, hopelijk zijn het iets minder hm dan dat ze aangeven :)
We kijken er naar uit! laat het zonnetje maar schijnen![]()
![]()
Ik ga voor de chrono van de 75km en hoop toch op een top15 plaats. Laten we hopen dat dit lukt he
kona_bikearena wrote:Zo moet het ook vind ik. Niets zo leuk als afzien/sterven op de fiets om dan voldaan aan te komen na 75km. Zeker als de zon van de partij is.pierrot le fou wrote:de hoogtemeters zullen ongeveer wel kloppen , het is een pittig parkoers ....jimmy1984 wrote:Wij komen voor de 72 km, hopelijk zijn het iets minder hm dan dat ze aangeven :)
We kijken er naar uit! laat het zonnetje maar schijnen![]()
![]()
Ik ga voor de chrono van de 75km en hoop toch op een top15 plaats. Laten we hopen dat dit lukt he
Top 15????
Ik ban al bij met een top 300
ahha succes in elk geval :)
-
kona_bikearena
- Mountainbiker
- Location: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon
Post by kona_bikearena »
Zo moet het ook vind ik. Niets zo leuk als afzien/sterven op de fiets om dan voldaan aan te komen na 75km. Zeker als de zon van de partij is.
[/quote]
Top 15????
ahha succes in elk geval :)[/quote]
Bedankt. moet goed te doen zijn. vorig jaar toch 2de algemeen en 2de elite in Bouillon geworden op de 65km. in Achouffe 6de algemeen en 3de elite op de 65 km. 6de in de boucles de hollanges.
ook Veel succes en vooral veel rijplezier voor u
Top 15????
Bedankt. moet goed te doen zijn. vorig jaar toch 2de algemeen en 2de elite in Bouillon geworden op de 65km. in Achouffe 6de algemeen en 3de elite op de 65 km. 6de in de boucles de hollanges.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Straffe mannen ier precies, zal maar niet te hard in de weg rijden :D
Hoop niet de laatste toe te komen, that's it. Vorig jaar Thuin gereden, tien minuten in t gras gelegen na overkop en uitgereden, met die tien min minus had ik top 35 en daar was ik al wree content mee :D
Hoop niet de laatste toe te komen, that's it. Vorig jaar Thuin gereden, tien minuten in t gras gelegen na overkop en uitgereden, met die tien min minus had ik top 35 en daar was ik al wree content mee :D
Pff sinds gisteren een goei snotvalling,en toch start ik 'k heb hier veel te lang naar uit gekeken
dus da word sterven van den 1st km en dan rustig uitzieken in de week hè.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
aangezien het groepsstart is kunnen we samen afzien eerwin.91 wrote:Pff sinds gisteren een goei snotvalling,en toch start ik 'k heb hier veel te lang naar uit gekeken
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
kona_bikearena wrote:Zo moet het ook vind ik. Niets zo leuk als afzien/sterven op de fiets om dan voldaan aan te komen na 75km. Zeker als de zon van de partij is.
Top 15????
Voor mijn kleinzoon ben ik altijd nummer 1, numero uno !
cycling team fietsen devos ook aanwezig met ne man of 4 voor den tt
ik en mr devos voor de 72, 2 anderen de 52
tot dan!
ik en mr devos voor de 72, 2 anderen de 52
tot dan!