Meirhaeghe Kerstkaart Actie

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply

Ben jij bereid Filip Meirhaeghe een kerstkaart te sturen als extra steunbetuiging ?

Ja,tuurlijk,hier met die postzegels !
110
79%
Neen,dat verandert niks en is schending van de privacy !
11
8%
Ik stuur sowieso naar niemand kerstkaarten !
18
13%

Total votes: 139

Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Yow de mannen,kzie dat de sfeer hier opperbest is geëvolueerd #-o Een forum geeft mensen de kans hun EIGEN mening te verkondigen,of die nu strookt met de uwe of niet,hierover zijn al hon-der-den posts geweest.Voor of tegen,wit of zwart,schijfrem of V-brake...Das hetgeen dit forum af en toe wat spicy maakt :wink: .Waar ik geen probleem mee heb,is dat er mensen zijn die tegen de stroom in varen.Wat me wel stoort is dat het tegen-de-stroom-invaren de enige drijfveer is. Met de énige reden omdat het merendeel van de forumleden van dezelfde mening is.Kunnen we dit aub terug on topic houden?Wil je FM steunen : OK.Wil je niet steunen : óók OK,we kennen jullie mening en laat jullie gaan op de overige posts en onderwerpen.Voilà.Voor privé-oorlogjes heb je de pm hé.
djambo
Mountainbiker

Post by djambo »

Indeed p° !
Pro en contra mag bij elk onderwerp, al stoot het je tegen de borst !
En indien je niet tegen de mening van een ander kan, moet je zeker niet onmiddelijk grijpen naar het 'bannen van die persoon'.
Anders stel ik voor Metalgod en Adri voor hun mening hier, op een vliegtuig richting Bahamas te zetten ! :wink: :wink:
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Het kaartje of iets dat erop trekt wordt binnenkort gekocht en ergens in deze week of volgende week krijgt Filip het.
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

Eddy Merckx,Virenque en vele anderen hebben ook geslikt of werden betrapt en zij worden nu aanbeden als grote courreurs en dan zouden sommigen FM vergelijken met Dutroux en soortgenoten.

FM zal zeker niet gedurende zijn ganse carriere geslikt hebben
en is voor mij een groot mountainbiker, de technische kwaliteiten die hij had dat was talent, en niet dankzij de verboden producten. =D>
Laten we hem steunen en nog niet meer straffen aub.
Iedereen maakt toch fouten, we zouden beter wat strenger zijn voor al die snelheidsduivels die de baan onveilig maken en onze kinderen en fietsers onverrijden,dat is veel erger,Jan Nuyttens zou zich hierdoor wel eens kunnen omdraaien in zijn graf.

Er zijn volgens zijn er zelfs gewone toerrijders die verboden producten slikken als ze chrono's rijden, ik ben daar bijna zeker van !
Ik heb eens iemand gezien op een toertocht die benen en armen had als een hulk en bergop vlamde alsof het niks was, nadien hoorde ik dat hij
in een dierenfokkerij werkte, toeval ?

Dit moest toch even van m'n hart
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

fiete R-vrouw2 wrote:misschien kunnen we die rotte appels ne keer van de forum halen =D>
uw reactie is wel in orde?
alstublief hou het een beetje proper of er komt een slotje op :wink:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

wanneer kunnen we die kerstkaart tekenen. :D

groeten roy.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

roy wrote:wanneer kunnen we die kerstkaart tekenen. :D

groeten roy.
kijk eens op de homepagina, het worden digitale handtekeningen :wink:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

The Metalgod wrote:waarschijnlijk zal het weer stormen op mijn prive box maar kom!
eigenlijk is dit zo onozel, hij heeft het gewoon zelf gezocht! moeten we morgen naar dutroux,bin laden of horion ook kerstkaarten gaan sturen!
sorry voor de wat late reactie maar ge moet Dutroux, Horion en Bin laden niet vergelijken met Filip he zeg, reeds genoemde zijn MISDADIGERS die een GEVAAR zijn voor de bevolking allez als ge hun CV es bekijkt toch en sinds waneer is dat ook iemand die zich aan EPO heeft gewaagd ????

Gizmo 8)
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Allez mannekes en vrouwkes, 't is goed geweest nu! :-?
We gaan da kaartje laten kopen door de JFK, hij zal onze "kribbels"
er wel op poten en den FM zal kontent zijn dat em het krijgt!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

ps: Als er iets moet betaald worden, laat het dan weten hé!! :wink:
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

cateye wrote:Iedereen maakt toch fouten, we zouden beter wat strenger zijn voor al die snelheidsduivels die de baan onveilig maken en onze kinderen en fietsers onverrijden,dat is veel erger,Jan Nuyttens zou zich hierdoor wel eens kunnen omdraaien in zijn graf.
Zouden we Jan hierbuiten kunnen laten aub?

Jan heeft trouwens het ongeluk gehad terecht te komen onder het achterwiel van de aanhangwagen van een traktor. Dat heeft niets te maken met snelheidsduivels en nog minder met dit topic.

Jan had ook zijn eigen mening over doping en dopingzondaars, maar ook dat doet hier niet ter zake.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,

Jack
Post Reply