Ongehoord gedrag
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Ongehoord gedrag
sssssssshhhhhhhtttt, breng wouter vandenhaute niet op ideeënomega1 wrote:'k Begrijp volledig uw mening maar een pardon en een dank u kost ook geen geld.
daarin heb je volledig gelijk. alleen is niet iedereen even sociaal aangelegd. het is gewoon een situatie van geven en nemen. als je een tt rijdt dan is de kans nu eenmaal groot dat je voorbij steekt en zal voorbij gestoken worden. als bij die situaties iedereen zijn gezond verstand gebruikt dan zijn er geen problemen en hoeft daar ook niet altijd een pardon en merci bij.
tijdens het biken hou ik me altijd voor ogen dat ik rijd voor mijn plezier, gezondheid en conditie.
daardoor zit ik stressloos op de fiets en worden potentiële dissatisfiers tot een minimum herleid.
Wat zitten we hier te zagen.
Als je aan de kassa staat aan te schuiven zijn er ook altijd eikels.
In de file zijn er ook altijd eikels.
Kan je 's nachts racen over de autostrade zijn er hopelijk geen eikels.
Overal slechte en goei, erover zagen helpt toch niet, de slechten blijven gewoon slecht, ge verspilt uwe tijd hier.
Bij deze ook weer wat tijd verspild :)
En ik ben een Gentleman-biker.
Met ook wel 'ns een uitzondering (als de conditie slecht is en 'k kan nie volgen geraak 'k pissed, daarom dat 'k enkel "meerij" als de conditie er is.)
Als je aan de kassa staat aan te schuiven zijn er ook altijd eikels.
In de file zijn er ook altijd eikels.
Kan je 's nachts racen over de autostrade zijn er hopelijk geen eikels.
Overal slechte en goei, erover zagen helpt toch niet, de slechten blijven gewoon slecht, ge verspilt uwe tijd hier.
Bij deze ook weer wat tijd verspild :)
En ik ben een Gentleman-biker.
Met ook wel 'ns een uitzondering (als de conditie slecht is en 'k kan nie volgen geraak 'k pissed, daarom dat 'k enkel "meerij" als de conditie er is.)
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
en hoe geraak je dan aan die conditie?De Wreter wrote:En ik ben een Gentleman-biker.
misschien niet slecht om als je mensen meeneemt naar het biken om die even op die hoogte te brengen van de passeer communicatie? Ik denk sommige mensen die niet veel rijden of net, dat die amper of niet op de hoogte zijn dat de meesten (verwachten te) communiceren bij het elkaar passeren...
- Tim FCB
- Mountainbiker
gisteren 20-04 gaan mtbiken in Desselgem, goeie tocht
Maar bij het terug komen aan de auto zag ik dat er een
FLAUWE PLEZANTE tegen mijn fietsenrek was gereden rechterkant volledig verwrongen
direct gekeken onder de ruitenwissers of dat er briefje tussenzat
met op zijn minst excusses op
maar nee gewoonweg NIETS
DIT IS SCHANDALIG
ZULKE MENSEN HAAT IK
Maar bij het terug komen aan de auto zag ik dat er een
FLAUWE PLEZANTE tegen mijn fietsenrek was gereden rechterkant volledig verwrongen
direct gekeken onder de ruitenwissers of dat er briefje tussenzat
met op zijn minst excusses op
maar nee gewoonweg NIETS
DIT IS SCHANDALIG
ZULKE MENSEN HAAT IK
gisteren Tt in Dessel.
er waren een paar zeer zeer mooie single tracks in het parcours, van dien aard dat je de weg die ernaast lag terugreed, je die meerdere malen kon doen, en heb ik met men zoon ook gedaan, tot.........
we rijden op de single track achter een vader en kind, ik blijf altijd netjes achter, ben geen vlieger, ik ben niet zo getraind dus, ik geniet van de TT.
ik wacht ff, men zoon was gevallen, eens terug bij rijden we verder. zit er een dame voor mij, rustig aan, niks mis mee, komt er daar eentje in men gat boren man, ni normaal, ik blijf met men zoon rustig achter die vrouw ZONDER haar ook maar op te jagen, zeg ze zelfs dat ze gewoon haar tempo moet rijden. Komt die pipo achter mij, steekt me daar voorbij en ik rij bijna op een boom, die gast kapt in net voor mij en tussen mij en die vrouw,ik scheld hem de huid vol(was +/- 55 jaar) je denkt verstand komt met de jaren, niet dus.Plots steekt hij die vrouw voorbij en doet haar vallen, ik rijd achter die vent aan en vraag hem te stoppen en terug te draaien om zich te gaan verontschuldigen, komen we bij die vader en zoon, je zag dat ze mss voor de eerste keren op een mtb zaten. die knalt daar gewoon die kleine met zen schouder op een boom, echt ni normaal, uiteraard hielp die vader direct zijn zoon, mijn haren stonden recht in men nek van kolere.
Ben nochtans een heel kalm persoon, ik haal die pipo in en vraag hem wat er scheelt, uit de weg riep hij, ik rij op mijn manier. Goed, ben hem voorbijgereden en heb hem klem gezet, hij stapt af, ik stap af en vraag hem, nog steeds beleefd, om zich om te draaien en te gaan verontschuldigen en eventueel zijn naam te geven voor de verzekering moest het erg zijn met die kleine of zijn fiets.
Die antwoord niet maar slaat plots naar mij, ik kon het ontwijken, hij staat daar te molenwieken, ik spring telkens opzij en zeg nu is het genoeg he vent, dit is er zwaar over, ik vraag heb jij speed genomen ofzo?, die neemt een tak en komt af, ondertussen staan daar een fietser of 10, enkel te kijken, was nochtans NIET grappig, had er genoeg van, deed men helm af en heb zijne neus verbouwd, bloed spoot naar alle kanten.
Heb hem MIJN naam en adres gegeven ingeval hij klacht wou indienen, maar dat we dan zijn naam hadden om via het kind en die dame hem aan te klagen.
nog steeds niets gehoord van de Politie, blijkbaar durft hij toch niet, zal wel gezegd hebben thuis dat hij gevallen was
Aan allesnelle renners, ofwel start je als eerste op een TT, ofwel blijf je braaf achter de tragere, ofwel rij je die TT na op GPS, kan je vlammen zonder iemand te hinderen of te verongelukken.
Ik heb niets tegen snelle rijders, (zou het ook graag kunnen maar heb niet de tijd om te trainen) wees hoffelijk op TT`s tegenover gewone rijders die het doen voor hun plezier en zondagse sportdagje.
er waren een paar zeer zeer mooie single tracks in het parcours, van dien aard dat je de weg die ernaast lag terugreed, je die meerdere malen kon doen, en heb ik met men zoon ook gedaan, tot.........
we rijden op de single track achter een vader en kind, ik blijf altijd netjes achter, ben geen vlieger, ik ben niet zo getraind dus, ik geniet van de TT.
ik wacht ff, men zoon was gevallen, eens terug bij rijden we verder. zit er een dame voor mij, rustig aan, niks mis mee, komt er daar eentje in men gat boren man, ni normaal, ik blijf met men zoon rustig achter die vrouw ZONDER haar ook maar op te jagen, zeg ze zelfs dat ze gewoon haar tempo moet rijden. Komt die pipo achter mij, steekt me daar voorbij en ik rij bijna op een boom, die gast kapt in net voor mij en tussen mij en die vrouw,ik scheld hem de huid vol(was +/- 55 jaar) je denkt verstand komt met de jaren, niet dus.Plots steekt hij die vrouw voorbij en doet haar vallen, ik rijd achter die vent aan en vraag hem te stoppen en terug te draaien om zich te gaan verontschuldigen, komen we bij die vader en zoon, je zag dat ze mss voor de eerste keren op een mtb zaten. die knalt daar gewoon die kleine met zen schouder op een boom, echt ni normaal, uiteraard hielp die vader direct zijn zoon, mijn haren stonden recht in men nek van kolere.
Ben nochtans een heel kalm persoon, ik haal die pipo in en vraag hem wat er scheelt, uit de weg riep hij, ik rij op mijn manier. Goed, ben hem voorbijgereden en heb hem klem gezet, hij stapt af, ik stap af en vraag hem, nog steeds beleefd, om zich om te draaien en te gaan verontschuldigen en eventueel zijn naam te geven voor de verzekering moest het erg zijn met die kleine of zijn fiets.
Die antwoord niet maar slaat plots naar mij, ik kon het ontwijken, hij staat daar te molenwieken, ik spring telkens opzij en zeg nu is het genoeg he vent, dit is er zwaar over, ik vraag heb jij speed genomen ofzo?, die neemt een tak en komt af, ondertussen staan daar een fietser of 10, enkel te kijken, was nochtans NIET grappig, had er genoeg van, deed men helm af en heb zijne neus verbouwd, bloed spoot naar alle kanten.
Heb hem MIJN naam en adres gegeven ingeval hij klacht wou indienen, maar dat we dan zijn naam hadden om via het kind en die dame hem aan te klagen.
nog steeds niets gehoord van de Politie, blijkbaar durft hij toch niet, zal wel gezegd hebben thuis dat hij gevallen was
Aan allesnelle renners, ofwel start je als eerste op een TT, ofwel blijf je braaf achter de tragere, ofwel rij je die TT na op GPS, kan je vlammen zonder iemand te hinderen of te verongelukken.
Ik heb niets tegen snelle rijders, (zou het ook graag kunnen maar heb niet de tijd om te trainen) wees hoffelijk op TT`s tegenover gewone rijders die het doen voor hun plezier en zondagse sportdagje.
- Dirkteur
- Mountainbiker
Ik weet niet wie hier het meest ongehoord gedrag vertoont, de man zonder manieren, of de man (jij) die zich niet kan beheersen en iemand zijn neus verbouwd...aub man...met straffe verhalen krijg je geen respect hoor, toch niet van andere volwassen mensen.yajop wrote:gisteren Tt in Dessel.
nog steeds niets gehoord van de Politie, blijkbaar durft hij toch niet, zal wel gezegd hebben thuis dat hij gevallen was![]()
Ik begrijp je punt wel, maar iemand klem rijden en beleefd vragen of hij zich excuseert (nadat je hem de huid volgescholden hebt met een hoop lelijke woorden), en dan afstappen (klaar voor de confrontatie en strijd aan te gaan!!)...komt bij mij niet over als iemand beleefd te vragen...integendeel...je had zin in een Spartaanse confrontatie lijkt me.
Als je de wereld wil verbeteren, begin je best bij je jezelf. Als die man iemand doen vallen heeft, ik weet het, dat is enorm ergerlijk en soms kan je dan idd je mond niet houden, maar nu om iemand zijn neus te verbouwen...gaat me wel erg ver.
Laat me zo zeggen, je kan wel eens iemand tegenkomen die na jouw klappen plots neus-, nek- en hoofdpijn overhoudt aan jouw geweldadige reactie, en die financiële gevolgen zouden ze wel eens kunnen laten veranderen van manier van reageren.
Wordt onder agressie bestempeld tegenwoordig.
Ps: erg mooi voorbeeld voor je zoon en de andere zijn zoon