Na de middag een toerke gedaan (temp. was 0,2 graden).
Eerst begon de ketting/cassette te kraken
Is de cassette of body nu stuk, of heeft dit gewoon te maken met het vriesweer. Misschien nog wat water in de cassette of zo, ik weet het niet
Idd misschien een beetje slecht uitgelegd.Qube wrote:Wat bedoelde met zot draaien? Als ze meedraait met je wiel als je stopt met trappen kan dat idd wijzen op een vastgevroren freewheelen op een bepaald moment draaide de cassette gewoon "zot"
Idd, heb ik nogal gehoord. Als de oorzaak idd een vastgevroren freewheel zou zijn.fester wrote:als ge da nog eens voorhebt dan moet ge op uwen cassette pissen
De fiets was pas twee uurtjes gewassen toen ik vertrok...cataloog wrote:Body bevroren (en misschien daarna stukgetrapt.)
Nooit bij vriesweer water of lopende olie gebruiken en zeer niet een paar uur voor vertrek.
Probeer in de winter Ice wax (van pedro-san) 10 min voor je gaat rijden erop en fietsen maar zonder dat uwe body bevriest.
Tip: was je bike NA de tripJustin wrote:De fiets was pas twee uurtjes gewassen toen ik vertrok...cataloog wrote:Body bevroren (en misschien daarna stukgetrapt.)
Nooit bij vriesweer water of lopende olie gebruiken en zeer niet een paar uur voor vertrek.
Probeer in de winter Ice wax (van pedro-san) 10 min voor je gaat rijden erop en fietsen maar zonder dat uwe body bevriest.
Weet ik, maar gisteren laat thuis gekomen van Bloso Route in Genk, donker, fiets niet meer kunnen poetsenThorgal wrote:Tip: was je bike NA de tripJustin wrote:De fiets was pas twee uurtjes gewassen toen ik vertrok...cataloog wrote:Body bevroren (en misschien daarna stukgetrapt.)