Zo 14/04/2013 zesde brandweerpoldertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zo 14/04/2013 zesde brandweerpoldertocht
Op zondag 14 april 2013 richt de brandweer van Diksmuide haar zesde brandweerpoldertocht in
Met 4 mogelijke afstanden:
- 27 km met 1 bevoorrading;
- 51 km met 2 bevoorradingen;
- 75 km met 3 bevoorradingen;
- 93 km met 4 bevoorradingen;
Er kan gestart worden van 7u30 tot 11 u voor de 27 en 51 km, voor de 75 en 93 km kan er gestart worden van 7u30 tot 9 u;
Verder bieden we u:
- Bewaakte fietsstalling;
- Goede fietsafspuit;
- Warme douches;
- Dranken aan democratische prijzen;
Starten kan aan de brandweerkazerne, Heernisse 4, 8600 Diksmuide
Wij heten u allen welkom
Met 4 mogelijke afstanden:
- 27 km met 1 bevoorrading;
- 51 km met 2 bevoorradingen;
- 75 km met 3 bevoorradingen;
- 93 km met 4 bevoorradingen;
Er kan gestart worden van 7u30 tot 11 u voor de 27 en 51 km, voor de 75 en 93 km kan er gestart worden van 7u30 tot 9 u;
Verder bieden we u:
- Bewaakte fietsstalling;
- Goede fietsafspuit;
- Warme douches;
- Dranken aan democratische prijzen;
Starten kan aan de brandweerkazerne, Heernisse 4, 8600 Diksmuide
Wij heten u allen welkom
Re: Zo 14/04/2013 zesde brandweerpoldertocht
De langste afstand gaat over Esen, Vladslo, Zarren, Houthulst, Jonkershove over Klerken terug naar Diksmuide. Het parkoers ligt er momenteel zeer droog en vlot berijdbaar bij
. Vandaag nog enkele privé-stukken gaan bespreken en maandag beginnen we met de bepijling.
Dagelijks geeft ik jullie een stand van zaken
.
grtzz,
Pompierke
Dagelijks geeft ik jullie een stand van zaken
grtzz,
Pompierke
- MaC'Red
- Mountainbiker
waarschijnlijk ook aanwezig in Diksmuide
MaC'Red
MaC'Red
Hallo iedereen,
Gisteren terug in Diksmuide geland na een weekendje genieten met de familie
Een weekje recup ingeschreven en deze morgen onder een miezerig gehemelte gestart met het uitpijlen. In de namiddag genoten van de eerste tekens van een voorzomer
. Desondanks goed opgeschoten en toch al bijna de helft uitgepijld, weliswaar zonder de privéstukken
.
Ik kan u verzekeren, 4 afstanden van de nodige pijlen voorzien, en dit momenteel alleen, is niet van de poes
, maar het is zeer graag gedaan om jullie die enkele uren bikeplezier te kunnen aanbieden.
En als we de weergoden mogen geloven
zullen we mogen starten in korte broek, man, man dat is al een tijdje geleden.
Aja bijna vergeten te melden, het beetje regen van deze morgen heeft enkel het stof geblust
, de ondergrond ligt er keihard en zeer goed berijdbaar bij.
Morgen een nieuwe update.
Grtzz
Pompierke
Gisteren terug in Diksmuide geland na een weekendje genieten met de familie
Een weekje recup ingeschreven en deze morgen onder een miezerig gehemelte gestart met het uitpijlen. In de namiddag genoten van de eerste tekens van een voorzomer
Ik kan u verzekeren, 4 afstanden van de nodige pijlen voorzien, en dit momenteel alleen, is niet van de poes
En als we de weergoden mogen geloven
Aja bijna vergeten te melden, het beetje regen van deze morgen heeft enkel het stof geblust
Morgen een nieuwe update.
Grtzz
Pompierke
- MTBSDVD83
- Mountainbiker
Aanwezig voor een eerste keer in deze streek, Met het mooie weer dat ze voorspellen zal het voor de 75 km zijn
.
Hoi juplahoi,
Vandaag, dag twee van het uitpijlen en het gaat bijzonder goed, de ondergrond ligt er verassend goed bij, de eigenaars van de privéstukken zijn erg meegaand
, 3/4 van de tocht is voorzien van pijlen en zoneborden. Wie kiest voor de langste afstand krijgt ca 50 stukken off-road onder de wielen geschoven, enkele stukken zijn meer dan 2 km lang
.
Als het weer het morgen toelaat gaan we de boer op met de fiets om de afgelegen stroken van pijlen te voorzien
.
Morgen nieuwe update
Grtzz
Pompierke
Vandaag, dag twee van het uitpijlen en het gaat bijzonder goed, de ondergrond ligt er verassend goed bij, de eigenaars van de privéstukken zijn erg meegaand
Als het weer het morgen toelaat gaan we de boer op met de fiets om de afgelegen stroken van pijlen te voorzien
Morgen nieuwe update
Grtzz
Pompierke
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
De dezen mogen we niet missen de familie Jägermeister present.

- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
zal der zijn voor de full distance vertrek om 8u
kweetnie hoelang het geleden is dat ik nog een TT gereden heb maar met het beloofde weer kijk ik er naar uit.
Jammer genoeg zal het van korte duur zijn dus gaan we dubbel genieten

kweetnie hoelang het geleden is dat ik nog een TT gereden heb maar met het beloofde weer kijk ik er naar uit.
Jammer genoeg zal het van korte duur zijn dus gaan we dubbel genieten