omgeving Aarschot
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kurt,
Het zijn allemaal gasten waarvan de meeste in de leiding zijn geweest bij Chiro Rilke. De gemiddelde leeftijd zit wel tussen de 30 en 40 jaar.
Een toffe groep gasten zonder complexen die weten wat uit bol gaan is (na het fietsen dan). Ik ken er wel enkele van, maar ben (nog) niet bij de club omdat ik me helaas niet elke zondagochtend kan vrijmaken.
Ik woon ook in Rillaar
Het zijn allemaal gasten waarvan de meeste in de leiding zijn geweest bij Chiro Rilke. De gemiddelde leeftijd zit wel tussen de 30 en 40 jaar.
Een toffe groep gasten zonder complexen die weten wat uit bol gaan is (na het fietsen dan). Ik ken er wel enkele van, maar ben (nog) niet bij de club omdat ik me helaas niet elke zondagochtend kan vrijmaken.
Ik woon ook in Rillaar
-
kurt.neuskens
- Mountainbiker
Post by kurt.neuskens »
Lijkt me leuk. leeftijd is zeker geen probleem. Nu, ik kan me ook niet elke zondag vrijmaken, is dit een probleem? Kan je mij een e-mail adres bezorgen zodat ik daar iemand van kan contacteren? Of de plaats waar zij 's zondags afspreken in Rillaar? Vele vragen en alvast ne merci voor de antwoorden.
MTB HERENTALS
Wij zijn een club in de Kempen (Herentals) momenteel
zijn we met een 10 Mtb's en is zeer leuk
iedereen kan vrijblijvend bij de club aansluiten , waar u een tal van voordelen kan hebben, bezoek onze website, ook voor wielertoeristen
in de zomer , www.wtcvossenberg.be
zijn we met een 10 Mtb's en is zeer leuk
iedereen kan vrijblijvend bij de club aansluiten , waar u een tal van voordelen kan hebben, bezoek onze website, ook voor wielertoeristen
in de zomer , www.wtcvossenberg.be
- Nielskie
- Mountainbiker
Roadbook aarschot O2- bikers.
Volgend weekend, liefst zaterdag (18/12) voormiddag wil ik het roadbook uit O2-bikers december (aarschot) eens gaan rijden. De ervaring leert me dat zo'n roadbook op je eentje rijden toch niet echt alles is.
Iemand die zin heeft om mee te rijden mag me dit altijd laten weten.
Iemand die zin heeft om mee te rijden mag me dit altijd laten weten.
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
kan mss zondag de toertocht rijden die wordt georganiseerd door de gidsen van het artikel. Deze tocht loopt bijna over de gehele parkoer uit het artikel en veel meer mooi's
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=10813
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=10813
- Bmweke
- Mountainbiker
euhm Piefke...
Als ge echt geïnteresseerd zijt in de bossen en cols van Aarschot wil ik u altijd is een rondrit geven. Ik weet nu ni vanwaar ge moet kommen, maar ik vind die klein 30 km dat ze daar geven veel te kort en aarschot niet waardig. Er is zoveel meer te zien, vooral "aftezien"...
Wsl is de rit zo kort gehouden op vraag van O² Bikers, maar geloof mij Aarschot (Langdorp) is veel meer dan dat.
Dit weekend kan ik wel ni, zal later wel opt forum komme waarom
Ge laat maar iets weten
*Lijkt just een promocampagne voor de streek hier
*
Als ge echt geïnteresseerd zijt in de bossen en cols van Aarschot wil ik u altijd is een rondrit geven. Ik weet nu ni vanwaar ge moet kommen, maar ik vind die klein 30 km dat ze daar geven veel te kort en aarschot niet waardig. Er is zoveel meer te zien, vooral "aftezien"...
Wsl is de rit zo kort gehouden op vraag van O² Bikers, maar geloof mij Aarschot (Langdorp) is veel meer dan dat.
Dit weekend kan ik wel ni, zal later wel opt forum komme waarom
Ge laat maar iets weten
*Lijkt just een promocampagne voor de streek hier
- rallymaster
- Mountainbiker
-
ghost-rider
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium-full XT '04- black super air spv-dt swiss wheels
Post by ghost-rider »
hoi, ben 17 jaar en wil wel aansluiten bij een club. Ik ben van Wechelderzande. Hoe gaan jullie te werk met toertochten? zelf vervoer of met aanhangewagen voor de bikes? Het is namelijk omdat ik zelf nog niet kan autorijden
grtz
grtz