vraag over klikpedalen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

JanMan wrote:
The Metalgod wrote:wa kosten die?
260€ :wink:

XTR pedalen ( 959 ) zouden ook goede lagers hebben. En je kan die tegen een goed prijsje vastkrijgen ( ongeveer 80€ )
Ga dan voor de 540's : enkele grammen minder en minstens even goed, maar véééél goedkoper (in de buurt van 50 eur maximaal).

Field
Guest

Post by Guest »

fieldbiker wrote:
JanMan wrote:
The Metalgod wrote:wa kosten die?
260€ :wink:

XTR pedalen ( 959 ) zouden ook goede lagers hebben. En je kan die tegen een goed prijsje vastkrijgen ( ongeveer 80€ )
Ga dan voor de 540's : enkele grammen minder en minstens even goed, maar véééél goedkoper (in de buurt van 50 eur maximaal).
Field
Yup, ook mijn idee. Prijs kwaliteit gewoon goed.
mario
Mountainbiker

Post by mario »

Ook wreed content van de 540. Ze staan bij H&S aan 37.50euro!! Voor die prijs heb je volgens mij geen betere pedaal.
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Hier ook een tevreden gebruiker van de Shimano 540 klikkers. Na iets meer dan 1000km werken ze nog steeds als nieuw en als ik dat hier zo lees zullen ze nog lang meegaan. =D>
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

mario wrote:Ook wreed content van de 540. Ze staan bij H&S aan 37.50euro!! Voor die prijs heb je volgens mij geen betere pedaal.
+ 17 euro verzending... :roll:
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Is da 17 euro ????
Da's toch verhoogd dan ? Of spreek je nu over Sperrgut ?
yeti
Mountainbiker

Post by yeti »

nothing 's impossible wrote:Bij mij verslijten de pedalen (time) van het in en uitklikken.
De bruggen verslijten, niet de assen.
Bij mijn Time XS Carbon pedalen zijn de lagers na een half jaar toch versleten. Met de oudere modellen versleet ik de lagers ook wel, maar ik deed er toch wel een jaar of twee mee. Met de bruggen heb ik eigenlijk nog nooit problemen gehad.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

yeti wrote:
nothing 's impossible wrote:Bij mij verslijten de pedalen (time) van het in en uitklikken.
De bruggen verslijten, niet de assen.
Bij mijn Time XS Carbon pedalen zijn de lagers na een half jaar toch versleten. Met de oudere modellen versleet ik de lagers ook wel, maar ik deed er toch wel een jaar of twee mee. Met de bruggen heb ik eigenlijk nog nooit problemen gehad.
Bij mij zijn die bruggen na een jaar weg. De lagers zijn nog ok.
Nu heb ik alium's en die zijn nog sneller versleten. ik heb ook de lagers een drup vet moeten geven. Nog nooit moeten doen.
luke
Mountainbiker

Post by luke »

Het verschil tussen de pdm 520 en de540 graag.
Bedankt.
djambo
Mountainbiker

Post by djambo »

de ene is de hogere serie van de andere, dus iets lichter, iets kwalitatiever afgewerkt, iets duurzamer.....ik heb met beide gereden en naar inklikken zijn ze identiek !
Post Reply