7-4-2013 olne - gileppe - olne

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
blades
Mountainbiker

Re: 7-4-2013 olne - gileppe - olne

Post by blades »

julie wrote:
blades wrote: Met alle respect Julie, maar dat is een zéér lage redenering. De organisatoren van O-S-O hebben 10jr aan een stuk een prachtige organisatie en prachtig parcours aangeboden.
Daarenboven stond verleden jaar op woensdag dat er problemen waren en dat de tocht in zijn normale hoedanigheid niet zou doorgaan.
En rammelen over de prijs vind ik al helemaal onnozel, terwijl je met een fiets van 6000€ rijdt en 50€ benzine vergast op weg naar de start en terug...
Zeg lees eens wat beter, de boycot komt niet van mij persoonlijk, ik heb het over "men", dwz de mensen hier in Wallonië.
En waar heb je het over met die fiets van 6000 en 50 euro aan benzine?
En als laatste over deze "fantastische" organisatie: ze mochten vorig jaar niet door de gemeente Theux gaan, dit was helemaal aan hen zelf te wijten omdat ze zich gewoon niet aan de regels wensen te houden, maw ze maken er een zooitje van.
Julie, wil je niet persoonlijk aanvallen.
Maar ik wil gewoon zeggen dat ik respect heb voor organisatoren. En ja, die maken soms fouten. Ze doen het voor ons hé. Dus ik geef die oneindig veel respect want ik wil me geen jaar engageren om een TT/Chrono/marathon te organiseren.
En ja, soms valt het parcours tegen, soms is de bevoorrading shit, soms word je verplicht een lelijk t-shirt te kopen, soms......
Maar meestal amuseer ik me en daar doe ik het voor. Zelfs verleden jaar met de 2x 35K heb ik me geamuseerd. Zeer confronterend wat er met je gebeurt als je de 2e maal een zware helling over moet en de 1e keer zat je nog fris.
julie
Mountainbiker

Post by julie »

blades wrote:
Maar ik wil gewoon zeggen dat ik respect heb voor organisatoren. En ja, die maken soms fouten. Ze doen het voor ons hé. Dus ik geef die oneindig veel respect want ik wil me geen jaar engageren om een TT/Chrono/marathon te organiseren.
En ja, soms valt het parcours tegen, soms is de bevoorrading shit, soms word je verplicht een lelijk t-shirt te kopen, soms......
Maar meestal amuseer ik me en daar doe ik het voor. Zelfs verleden jaar met de 2x 35K heb ik me geamuseerd. Zeer confronterend wat er met je gebeurt als je de 2e maal een zware helling over moet en de 1e keer zat je nog fris.
amen :wink:

trouwens zo overweldigend is die boycot nou ook weer niet, er zijn een aantal stemmen opgegaan op het waalse forum, maar ik denk dat er uiteindelijk toch nog wel veel volk op afkomt, ook al omdat er eigenlijk geen alternatief is, het is de enige TT in de omgeving.
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

julie wrote:
blades wrote:
amen :wink:

trouwens zo overweldigend is die boycot nou ook weer niet, er zijn een aantal stemmen opgegaan op het waalse forum, maar ik denk dat er uiteindelijk toch nog wel veel volk op afkomt, ook al omdat er eigenlijk geen alternatief is, het is de enige TT in de omgeving.
Dus geen sabotage acties? :D

Aanwezig, that's een ja for me....
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

enkel opletten met de doorns :wink:

TT organiseren word volgens mij niet enkel voor de biker gedaan, maar ook om de clubkas wat te spijzen 8)
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Headshot wrote:enkel opletten met de doorns :wink:

TT organiseren word volgens mij niet enkel voor de biker gedaan, maar ook om de clubkas wat te spijzen 8)
is ook zo denk ik, ipv van vroeger een fuif te organiseren organiseert me nu een tt, op zich niet slecht voor de toekomst, zolang dit op een goede manier gebeurt en in samenwerking met de juiste diensten en personen.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

endorfin wrote:Ik woon ad voet vd gileppe....
Ligt nog n beetje sneeuw hier en daar, vrij veel modder ook, maar het droogt goed op met de zon.

Heb er al goesting in !
Heb je nog een update voor ons?
Bunga
Mountainbiker

Post by Bunga »

Ben ook benieuwd of het daar nu droog ligt of we toch maar spatbordjes moeten voorzien :)
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Heeft hier den hele dag geregent....
Goohooni
Mountainbiker

Post by Goohooni »

endorfin wrote:Heeft hier den hele dag geregent....

waar is 'hier' :D
pino
Mountainbiker

Post by pino »

endorfin wrote:Ik woon ad voet vd gileppe....
Ligt nog n beetje sneeuw hier en daar, vrij veel modder ook, maar het droogt goed op met de zon.

Heb er al goesting in !
Post Reply