toertocht olen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: toertocht olen
Is er iemand boven geraakt op die laatste klim aan de vaart ? Prima tocht met een paar mooie stukken , goede bevoorrading ( wel aan de koude kant
) volgend jaar terug aanwezig
met m'n voorwiel wel, maar toen de laatste halve meter patineerde ik en moestek afstappe :ppareke wrote:Is er iemand boven geraakt op die laatste klim aan de vaart ?
hoi gasten hoop dat jullie je geamuseerd hebben en hoop jullie volgend jaar terug te zien als jullie voorstellen of opmerkingen hebben laat ze maar komen we willen altijd bijleren gr taz-bikers
- B.insane
- Mountainbiker
Mijn eerste TT'ke dit jaar. Jaja, met dat weer dit jaar wat veel op de janettevelo gereden.
Direct terug de smaak te pakken. Al wilde het de eerste 10 km niet echt vlotten, maar daarna toch vol kunnen genieten van de overige 40 km.
Net geen 60 km (met heen en terug erbij
)
Tot volgende keer zou ik zeggen.
Direct terug de smaak te pakken. Al wilde het de eerste 10 km niet echt vlotten, maar daarna toch vol kunnen genieten van de overige 40 km.
Net geen 60 km (met heen en terug erbij
Tot volgende keer zou ik zeggen.
Prachtige tocht! Heb de 50 km gereden en de orga heeft echt super werk geleverd om zulke mooie paadjes voor te schotelen. Frisjes maar droog en zonnig, wat wil een mens nog meer. Als allroad motorrijder vielen me de mooie singletrackjes en kombochten op in St. Jozef, waarschijnlijk gemaakt door enduro's. Vlak bij de aankomst waren er ook zo'n bochten, maar deze waren met de hand gemaakt. De enduristen hadden dat waarschijnlijk ook met plezier gedaan, maar dat mag niet hè.
De bewaakte fietstalling was op het voetbalveld.
De bewaakte fietstalling was op het voetbalveld.
-
pollewieter
- Mountainbiker
Post by pollewieter »
Heeft er soms iemand de GPS track van deze rit (50km) ?Ik kon er jammer genoeg niet bij zijn op Paasdag. Thanks.
pollewieter wrote:Heeft er soms iemand de GPS track van deze rit (50km) ?Ik kon er jammer genoeg niet bij zijn op Paasdag. Thanks.
ja, zou het ook fijn vinden, kwam helaas ook iets tussen
- smeerske
- Mountainbiker
http://connect.garmin.com/activity/291107119" onclick="window.open(this.href);return false;
Het was een mooie tocht. Vandaag de tocht van Olmen nagereden, was ook dik in orde.
Grtz
Het was een mooie tocht. Vandaag de tocht van Olmen nagereden, was ook dik in orde.
Grtz
taz-bikers
knap werk geleverd
*****voor alle inrichters een suggestie
om te zorgen da bikers een rugzak in bewaring kunnen droppen
nr en in fietsstalling hangen
knap werk geleverd
*****voor alle inrichters een suggestie
om te zorgen da bikers een rugzak in bewaring kunnen droppen
nr en in fietsstalling hangen