Salle Le Cercle, Rue Sculpteur VinçotteTimmyy wrote:hallo,
Heeft er iemand een exact adres? Op de facebookpagina vind ik het niet direct terug.
Alvast bedankt.
Timmyy
6698 Grand-Halleux
grt,
bip bip
Salle Le Cercle, Rue Sculpteur VinçotteTimmyy wrote:hallo,
Heeft er iemand een exact adres? Op de facebookpagina vind ik het niet direct terug.
Alvast bedankt.
Timmyy
http://www.mountainbike.be/toertochten/ ... -hallonien" onclick="window.open(this.href);return false;Timmyy wrote:hallo,
Alvast bedankt.
Timmyy
Neutralisatievoorwaarden zijn blijkbaar aangepast, de tweede ronde mag je niet meer beginnen vanaf 13.25 en de derde ronde niet meer na 14.45, de organisatie wil vermijden dat er na 17.30 nog rijders op het parcours zijn.bip bip wrote:nog op hun facebook pagina;
Timing tot 15.30 uur. 70 km => 45 km voor renners die rijden op een gemiddelde van minder dan 13 km/h. De toegang tot de laatste 25 km zal worden geneutraliseerd om 13.30 uur.
Denk dat er veel O2MC-deelnemers niet zullen kunnen uitrijden. Ik was in Thuin nr 42 op 135 vertrekkers met een gemmidelde van 14,5 km/u. Met dik 800 hoogtemeters meer en wellicht een even zware ondergrond zal het knokken worden....
grt,
bip bip
Ik denk ook dat het een groepsstart is, zo staat het toch vermeld in O2 bikers en anders maken we er zelf een groepsstart van :)Murdock wrote:Ik neem aan dat het een massastart is voor de chrono om 09.30 u ? Er wordt wel gesproken over een startuur van 09.30 maar niet echt dat het gaat om een groepsstart zoals wel vermeld staat in de O2MC-kalender