toertocht olen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
LTee
Mountainbiker

Re: toertocht olen

Post by LTee »

G3rd wrote:
pukkie89 wrote:
joske uit breda wrote:
Wat moet ik me daar van voorstellen de Teunenberg?
Hoe dan ook, ik zal er zijn zondag a.s.
Ze noemen dat Teunenberg maar daar is gene berg te bespeuren :lol:
Ne molshoop ligt er hier en daar wel in. Veel zand en single tracks liggen er op dat domein.

Ik ken het domein van er een paar keer gaan te rijden maar ik heb er zeker alles nog niet van gezien.

Zou de gemeente Olen hier is gn MTB route in kunnen leggen. :-D
Awel, naar't schijnt hebben ze vandaag de paaltjes binnengekregen. Hopelijk gebruiken ze ook het Oevelse bosgedeelte en het 'slijkdabbers'parcours van Buul om zo toch aan meer dan een toerke van 20km te geraken.
Voor meer info kun je best de schepen van sport(https://www.facebook.com/seppe.bouquillon" onclick="window.open(this.href);return false;) eens raadplegen. :-({|=
taz69
Mountainbiker

Post by taz69 »

er ligt meer in dan ne molshoop ik ben er zeker van da ge van uwe fiets moet en we gaan voor 85 % over onverhard want over asfalt rijden we mee de koersfiets he . wij hebben al 3 keer een toertocht ingericht maar door problemen mee locatie een jaar tussen uit geweest. teunenberg is een bos waar ge nie overal moogt doorrijden maar nu word het bijna helemaal gebruikt ik hoop dat jullie weer wat meer te weten zijn gekomen en als ge vragen hebt stelt ge ze maar ge taz-bikers
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

zal aan wezig zijn,maar heb een vraagje kan er ergens een tussen stuk gedaan worden zodat ik een afstand rond de 40 km kan doen (konditie niet op plein wegens ziek geweest)
dank bijvoorbaat petruske
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

taz69 wrote:er ligt meer in dan ne molshoop ik ben er zeker van da ge van uwe fiets moet en we gaan voor 85 % over onverhard want over asfalt rijden we mee de koersfiets he . wij hebben al 3 keer een toertocht ingericht maar door problemen mee locatie een jaar tussen uit geweest. teunenberg is een bos waar ge nie overal moogt doorrijden maar nu word het bijna helemaal gebruikt ik hoop dat jullie weer wat meer te weten zijn gekomen en als ge vragen hebt stelt ge ze maar ge taz-bikers
Bedankt voor Uw uitgebreide info. Mijn nieuwsgierigheid is zeker gewekt!!! Zal zondag aanwezig zijn. Ik ben benieuwd of Uw info niet door een roze bril is waargenomen maar dat het toch een kern van waarheid bevat. :-? Een stukske asfalt hier of daar mag geen probleem zijn.(zeker voor mij niet!). En, inderdaad, U bent altijd afhankelijk van de
verstrekte vergunningen of niet! Daarna in de namiddag met de benen omhoog naar de Ronde kijken en Paaseieren eten. Tot zondagmorgen en denk eraan, het klokske verzetten.!!!! :drunk:
nero
Mountainbiker

Post by nero »

Halo, ik zie dat de afstanden 30 of 50 km zijn, kan je ook inkorten tot 40 à 45 km?Zo ja, bij welke splitsing moet je passen als je de 50 km rijdt...
Danny MTB Vorselaar
Mountainbiker

Post by Danny MTB Vorselaar »

MTB Vorselaar komt ook af morgen.
peduc
Mountainbiker

Post by peduc »

Was er een drinkstop op de 50 ? Ik heb er net 46,5 gedaan, zonder tussenstop ...
-Glenn-
Mountainbiker

Post by -Glenn- »

Iets na 8 vertrokken. Een goei 52 km gedaan.
En de bevoorrading was op 26km. Mooi int midden.
Miss toch ergens een pijltje gemist. :)

Prachtige tocht, gelijk ik ze graag heb.
Staat zeker op de agenda voor volgend jaar.

G.
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

mooie tocht, geen km op de teller (was den teller vergeten op te laden en na 200meter viel hem al uit :D), maar de 50km gedaan
alleen een bewaakte stalling miste ik
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Ikke gisteren maar zeuren over het koude weer, twas 3 graden.
voila, vandaag was het -3graden... Ik zeg nu niets meer.
Over de tocht, mooie toer , prachtig droog weer, zo heb ik het graag.
Ik heb de 50 gedaan, en daarna de 30 km, nu ben ik helemaal leeg gereden.
Deze namiddag rustig in de zetel en naar de rvv kijken... Meer moet het leven niet zijn.
Post Reply