GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
flupke73
Mountainbiker

Re: GESTOLEN BIKE'S

Post by flupke73 »

Imho: alle feiten gedocumenteerd naar de minister van justitie sturen en vragen om wet aan te passen, en in cc naar alle partijen sturen die ge de moeite vindt

Niet verder gaan met deze zaak is de situatie aaanvaarden hé

go2go2 wrote:Real life story :

Scott scale 70 van kennis op slot gestolen aan fietshalte. Paar dagen later staat deze te koop aangeboden op een 2dehands site.

Telefoon naar politie : gaan onmiddellijk recherche sturen om fiets op te halen.
Na een dag niks gehoord te hebben terug telefoon naar politie. Ze kunnen niets doen zou "uitlokking" zijn als ze de fiets willen bekijken als koper. Voor huiszoeking niet genoeg elementen. Dus : "Een spijtige zaak meneer maar we kunnen u niet helpen."

Voorstel politie : Maak zelf een afspraak!! Als het uwe fiets is belt ge op dat ogenblik de 112 en dan wordt da wel opgelost #-o

M.a.w. zelf een beetje potentiele klant gaan spelen en dan zeggen dat ze effe moeten wachten tot de politie komt. Ge zou nog eens vies lappen kunnen krijgen. Niet te snappen !!!

Nu ja, om een lang verhaal kort te maken. Zelf een afspraak gemaakt. Via via een persoonlijke kennis aangesproken bij de politie. Die zijn naar de afspraak gegaan. Uiteindelijk fiets terug kunnen recupereren.

Hadden we die persoonlijke kennis niet gehad hadden we dan maar met een kleine knokploeg moeten gaan of zo. :evil:
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Ja die gaan zeker naar u luisteren #-o

Gewoon blij zijn dat ge uw fiets terug hebt en hopen dat het nimeer voor valt.
RotwildR2
Mountainbiker

Post by RotwildR2 »

Hey mannen,
Tot mijn grote spijt moet ik melden dat ik kunnen delen heb in de klappen! Vorige week woensdag vastgesteld dat m'n garage opengebroken is en ziehier het resultaat;

Rotwild R2 HT (serienummer R2HTC011M003), DTSwiss vaste vork ridgit445, MAVIC Crossmax SLR disc, Ritchey WCS stuur-en zadelpen, FSA S-LK stuur en qrank 386, XTR schijfremmen zadel Selle Italia SLR 135gr, GEAX Barromud 1.75 banden. Nieuwwaarde €6448

Scott ADDICT CX 2010, ULTEGRA compakt 44*36, MAVIC KSYRIUM ES, Ritchey WCS stuur stuurpen en zadelpen, Selle Italia SLR 165gr, Froglegs remmen,Challenge Grifo 34 banden nieuwwaarde €5160

Scott CX Team Racing, 4ZA Python voorvork, Ksyrium Elite, Ritchey WCS Stuur-en zadelpen en stuurboog, Campagnolo Chorus carbon schakelgrepen, Centaur Voor en achterderailleur, Selle Italia vrouwenzadel, Rubino bandjes nieuwwaarde €2500

Maw; Een goei €14.000! Dit is dan nog zonder het werkmateriaal da ze mee hebben. :( Zo krijgen ze ne kleine zelfstandige wel HEEL klein!!! :evil:

Ik vermoed dat het krapuul van het oost-europese type was en daardoor vrees ik dat ik van m'n materiaal niks meer ga terugzien :evil: . Moest het zijn dat iemand iets aangeboden krijgt dan ga ik het hopelijk horen.
Ik woon in de kempen en dit soort diefstallen zijn tegenwoordig een echte plaag in onze streek.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

We leven met u mee. Al aangegeven bij uw woningverzekering? Als u de diefstal als optie hebt tenminste. Ik kon zo 100% - franchise recupereren. Enkel een bewijs van aankoop was voldoende.
Pasta
Mountainbiker

Post by Pasta »

Fuck zeg :(
Wel een serieuze inbraak mij gedacht.
Paalt de garage aan uw huis? Dus niets gehoord?

Zoals Scelter al schreef..
Als zelfstandige, heb je geen diefstalverzekering?
Uw brandverzekering die het dekt?

Kop op!
Pasta
Kagge
Mountainbiker

Post by Kagge »

Fietsen gestolen in Wechelderzande in de nacht van 26 op 27 maart 2013
Merk: Koga Miyata X Terra
Wit met grijs / blauw
Magura Louise Limited edition (Wit) schijfremmen
Mavic Crossmax wielen met witte naaf

Merk: Rockrider
Wit
Greghellemans
Mountainbiker

Post by Greghellemans »

Eind december-begin januari is mijn Specialized Demo 7 II gestolen uit een hangaar in Turnhout. Omdat de fiets wat achterin stond heb ik het nu pas gemerkt. Het gaat om een speciaal model met schotse ruitjes motief-stickers. In België en buurlanden rijden er van deze fiets maar enkele exemplaren rond, dus ik hoop hem terug te vinden.

De achtervelg is vervangen geweest en is een ander model als de voorste. De achterkant van het zadel is gescheurd.

De gouden tip is een grote beloning waard, deze fiets is mij erg dierbaar. GSM nr: 0032//486/916894

Image
stef j.
Mountainbiker

Post by stef j. »

Hey Greg dat is een dikke tegenvaller. We houden onze ogen open!

Deze zomer eens afspreken om een bikeparkske te doen?

Groetjes Stef
akrdju
Mountainbiker

Post by akrdju »

Gestolen bij Rijwielen Dima een Lapierre XR team ei shock M een XR team XL een Zesty 914 M en 10 scott Scale 960 29"en een Specialized Epic 26 mocht er iemand iets horen of zien graag een seintje

Mvg

Dirk
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

akrdju wrote:Gestolen bij Rijwielen Dima een Lapierre XR team ei shock M een XR team XL een Zesty 914 M en 10 scott Scale 960 29"en een Specialized Epic 26 mocht er iemand iets horen of zien graag een seintje

Mvg

Dirk
Ik snap je nickname...

Die Lapierre zou toch moeten opvallen, zoveel bikes met EI rijden volgens mij nog niet in't wild...
Ik hoop voor u dat de verzekering de diefstal dekt.
Post Reply