mechelen?

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
el gordo
Mountainbiker

Re: mechelen?

Post by el gordo »

Stokke wrote:Is da soms de TT van Prokter en Grable ??? ( zelfde foto andere site )

K'zou alleen al meedoen voor de goody bag :lol: :lol:

Ik denk dat gij ook toen de grote lus gedaan had en niemand niet tegengekomen zoals ik
Ik passeer daar regelmatig is een keer
Tja waar moed ge anders wa kilometerke's doen

Maar op het oefenterein dat hier te spraken komt is dat zeker zo plesant zeker naar de norm Mechelen
En zeker beter dan den Bloso Bonheiden of Haacht
Dat klopt inderdaad, ucom2bike is de opvolger van PG bike. Vorig jaar is een deel van Procter&Gamble in Mechelen verkocht aan Kellogg's waardoor de organisatoren nu verspreid zijn over verschillende bedrijven. Naast P&G en Kellogg's zijn er dan nog andere bedrijven die zich in de toekomst gaan engageren om o.a. deze TT in te richten.

En ja, vorig jaar waren er op de lange afstand zeer weinig bikers omwille van het slechte weer.
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

Stokke wrote:Is da soms de TT van Prokter en Grable ??? ( zelfde foto andere site )

K'zou alleen al meedoen voor de goody bag :lol: :lol:

Ik denk dat gij ook toen de grote lus gedaan had en niemand niet tegengekomen zoals ik
Ik passeer daar regelmatig is een keer
Tja waar moed ge anders wa kilometerke's doen

Maar op het oefenterein dat hier te spraken komt is dat zeker zo plesant zeker naar de norm Mechelen
En zeker beter dan den Bloso Bonheiden of Haacht

heb al 3 jaar achter mekaar die toertocht gedaan en voor de techniek of hm moet je zeker ni komen, ik ga nog eens naar hulshout dan denk ik.
:oops:
paflov
Mountainbiker

Post by paflov »

Idd kan bijna ni anders
Van boven op de brug over de spoorweg kan je naar beneden rijden
Zo kom je op het oude Militaire oefenplein

Behoord wel ni tot een of een ander vaste route
da moet het zijn dan....
kan gn straatnaam ofzo geven, gezien ik er met de trein passeer...
tis echt net voor het binnenrijden van mechelen -> dus tss m en st katelijne waver, komende van turnhout a u linkerzijde, op enkele 1-tallen mtrs vd spoorlijn...
Stokke
Mountainbiker

Post by Stokke »

@Pavlov

En zoals Ippe al zij is dit het bos tussen Moermansstraat en de Duivenstraat dan de andere kant van spoor is Kauwendaal en Zorgvliet

https://maps.google.be/maps/ms?msid=210 ... 9,0.253372" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply