beginner of heropstapper regio Genk, Houthalen, Zonhoven

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
inno
Mountainbiker

Re: beginner of heropstapper regio Genk, Houthalen, Zonhoven

Post by inno »

Jolyrodger wrote:Een filmpje van de streek...

http://www.pinkbike.com/video/301814/" onclick="window.open(this.href);return false;
hallo
zijn bekende stukken
maar enkele stukken vraag waar is het punt 06.55?
en 07.18?
graag reactie

als jullie nog eens gaan in de buurt
laat iets weten
grtz
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

inno wrote:
Jolyrodger wrote:Een filmpje van de streek...

http://www.pinkbike.com/video/301814/" onclick="window.open(this.href);return false;
hallo
zijn bekende stukken
maar enkele stukken vraag waar is het punt 06.55?
en 07.18?
graag reactie

als jullie nog eens gaan in de buurt
laat iets weten
grtz
6'55 is juist achter het spoor (20 m) richting hörmann rechts het bosje in dan kom je uit aan vecaro
7'18 is als je aan papa giovanni (rechts) de 4de cité oprijd (achterkant van de bakker) na 300 m kan je links naar beneden en moet je het spoor oversteken, dan kan je proberen die talud aan het spoor op te rijden en dan rij door de heide tussen de 2 spoorlijnen en krijg je de afdaling langs het spoor genk-hasselt en moet je weer het spoor oversteken en kom je op de blozo route uit langs het spoor in winterslag
inno
Mountainbiker

Post by inno »

Free Wheely wrote:Hey inno,

Ik zal er zondag niet zijn, zit in Tessenderlo en ga daar een ritje zoeken had al iets op het forum geplaatst om wat info te krijgen over eventuele routes daar maar tot nu nog geen reactie.

Grtz

PS. had gehoopt dat jullie mee zouden gaan vandaag.
vandaag ging niet heb de late deze week mss de volgende week
laat maar weten
grtz
Wacky-S
Mountainbiker

Post by Wacky-S »

Hoi Inno,

Het stukje langs het spoor ken ik, heb ik afgelopen week nog een paar keer gereden. Als je van onder de autobaanbrug komt net voor het spoor omhoog. Ik rij dan langs de andere kant terug en neem zo het bospaadje langs de autostrade naar de single track van 6 km. Deze is nog niet zo lang geleden vernieuwd en langer gemaakt. Staat op het programma om volgende keer met Free Wheely terug te rijden. Vandaar is het ook makkelijk om naar de track aan de terril (die we vorige keer gereden hebben) te rijden.

@DirtyD, heb jij toevallig de GPS track van die rit? Roger zou er voor mij eens achter horen bij jullie, maar heb geen reactie meer gehad.
Free Wheely
Mountainbiker

Post by Free Wheely »

Hallo,

Wedstrijd van mijn vrouw in Genebos is afgelast, wij zijn dus niet weg en ik kan morgen mee als er een ritje gedaan wordt.
Hoop dat het weer een beetje redelijk blijft.
Laat maar weten waar en om hoe laat.

Grtz

Free wheely
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

Wacky-S wrote:Hoi Inno,

Het stukje langs het spoor ken ik, heb ik afgelopen week nog een paar keer gereden. Als je van onder de autobaanbrug komt net voor het spoor omhoog. Ik rij dan langs de andere kant terug en neem zo het bospaadje langs de autostrade naar de single track van 6 km. Deze is nog niet zo lang geleden vernieuwd en langer gemaakt. Staat op het programma om volgende keer met Free Wheely terug te rijden. Vandaar is het ook makkelijk om naar de track aan de terril (die we vorige keer gereden hebben) te rijden.

@DirtyD, heb jij toevallig de GPS track van die rit? Roger zou er voor mij eens achter horen bij jullie, maar heb geen reactie meer gehad.
ik zal is kijken of ik die track nog heb, binnenkort gaan we met de 4umbikers nog wel eens een gezamelijke rit doen hier in het genkse en dan kunnen jullie meekomen als jullie zin hebben. Vanaf volgende week als de klok verzet is dan blijft het al klaar tot 20u30 en kunnen we eventueel ook eens op een weekdag s'avonds afspreken. :wink:
Wacky-S
Mountainbiker

Post by Wacky-S »

Hoi DirtyD,

Goed idee, ge gaat zeker al 2 kandidaten hebben :wink:
Ik hou de 4umbikers topic in het oog!
inno
Mountainbiker

Post by inno »

Wacky-S wrote:Hoi DirtyD,

Goed idee, ge gaat zeker al 2 kandidaten hebben :wink:
Ik hou de 4umbikers topic in het oog!
+1

grtz inno
jan84
Mountainbiker

Post by jan84 »

dirtyd wrote:
ik zal is kijken of ik die track nog heb, binnenkort gaan we met de 4umbikers nog wel eens een gezamelijke rit doen hier in het genkse en dan kunnen jullie meekomen als jullie zin hebben. Vanaf volgende week als de klok verzet is dan blijft het al klaar tot 20u30 en kunnen we eventueel ook eens op een weekdag s'avonds afspreken. :wink:
als je vrijdag avond (indien droog) niks te doen hebt, ik ben wel te vinden voor een ritje!
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

jan84 wrote:
dirtyd wrote:
als je vrijdag avond (indien droog) niks te doen hebt, ik ben wel te vinden voor een ritje!
Plaats die uitlaat maar onder uwe fiets dan hebt ge wat extra pk's. Ik wacht het weer nog even af en zal donderdag iets laten weten en vrijdag is fritte-dag voor mij en da ligt nogal zwaar op de maag :-"
Post Reply