Andenne, Primavera 24/03/2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: Andenne, Primavera 24/03/2013

Post by bip bip »

Het weer ziet er idd niet best uit. De tocht rijden in de sneeuw zie ik nog wel zitten, de verplaatsing per auto
dan weer minder.....

grt,
bip bip
Reindert
Mountainbiker

Post by Reindert »

MIljaar eh, wat een kutweer. Echt al heel de dag aan het twijfelen wat ik morgen ga doen... -10 gevoelstemperatuur is natuurlijk niet alles: en ondanks mijn sealskinz al zo rap koude en pijnlijke vingers...
Maar ik wil zo graag mountainbiken! :-D
En als ge dan de fotos van 2012 bekijkt...korte mouwen allemaal #-o
anho
Mountainbiker

Post by anho »

En hoe is de onderdgrond in België? Meer specifiek Andenne? Hier in de buurt van Rdam geen neerslag. Hoe zit het daar?
Stephan M
Mountainbiker

Post by Stephan M »

Ik ga deze helaas ook passen ,geen risico met de wagen, en zal dus dichter bij de deur blijven.
Besneeuwde toestanden tegen de tijd zie ik ook niet zitten .

Zal dan maar een MtB duurtraining worden op de weg ...ms de E3 prijs maar daar beslissen ze
ook morgen pas om 6u of die al dan nie zal doorgaan....

héhé
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

anho wrote:En hoe is de onderdgrond in België? Meer specifiek Andenne? Hier in de buurt van Rdam geen neerslag. Hoe zit het daar?
Waarschuwingen voor België

Gladheid

Van 23/03 11u tot 24/03 18u : Zaterdag is (meestal lichte) winterse neerslag mogelijk. Plaatselijk kan het glad worden op de weg maar op veel plaatsen valt de neerslag onder de vorm van smeltende sneeuw omdat de temperaturen toch op veel plaatsen positief blijven. Enkel in de Ardennen en in het uiterste noorden kan het blijven vriezen.

Vanavond en vannacht is er nog steeds sneeuw mogelijk en met overal negatieve temperaturen, zal de sneeuw blijven liggen.

Tot morgenavond 18 uur kan er lokaal tussen 0 en 5 cm sneeuw vallen. De hoeveelheden kunnen sterk variëren van streek tot streek. Bepaalde regio's kunnen zelfs gespaard blijven.
Reindert
Mountainbiker

Post by Reindert »

Ik beslis morgenvroeg :-) Wekker om 6 en dan zien... Misschien laat ik mijne chrono voor wat het is en doe ik de 50km....
mud devil
Mountainbiker

Post by mud devil »

o ja, interessante site met webcams... kan je zien of er al sneeuw ligt.... voor gans België...

http://www.meteobelgique.be/webcam.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mud devil
Mountainbiker

Post by mud devil »

en op de waalse autostrades.....

http://trafiroutes.wallonie.be/trafiroutes/cameras/" onclick="window.open(this.href);return false;
bip bip
Mountainbiker

Post by bip bip »

:evil: deze morgen om 6 uur eens naar buiten gaan loeren, alles ondergesneeuwd. Voor mij te riski om de
verplaatsing naar Andenne te maken :evil: .
Tegen Grand-Halleux zal het toch wel beteren zeker....... #-o

grt,
bip bip
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

bip bip wrote::evil: deze morgen om 6 uur eens naar buiten gaan loeren, alles ondergesneeuwd. Voor mij te riski om de
verplaatsing naar Andenne te maken :evil: .
Tegen Grand-Halleux zal het toch wel beteren zeker....... #-o

grt,
bip bip
Dito, de aanblik van de tuin vanmorgen heeft mij doen beslissen om te passen vandaag. Bericht aan de weergoden : vanaf deze namiddag droog met zacht windje zodat tegen Paasmaandag alle tracks droog zijn.
Post Reply