Zo 24/03/2013 Vorselaar :: 5de Ronde v/h Verloren Uur
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Blubber bakske
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel 29er + Kona Unit 29er Singlespeed
Re: Zo 24/03/2013 Vorselaar :: 5de Ronde v/h Verloren Uur
Post by Blubber bakske »
Ja gevoelstemperatuur wordt -9 met lichte sneeuw !
Brrr.
Twijfel wel tussen fully of singlespeed dan mee te rijden
Brrr.
Twijfel wel tussen fully of singlespeed dan mee te rijden
- MTBFrank
- Mountainbiker
Morgen namiddag een update van het parcours en ja,het is hetzelfde als verleden jaar.Speedy G. wrote:Ik ben zwaar aan't twijfelen om dit weekend te gaan biken met het weer dat ze weeral voorspellen.
Hoe is het parcours? Zelfde als verleden jaar want dan kan ik misschien onderweg inpikken, mocht ik toch komen.
Het weer kunnen we spijtig genoeg niet beïnvloeden....
Als het droog is ,ben ik al meer dan tevreden.Tegen de kou kan je wel enkele laagjes meer aantrekken.
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Normaal wel ja maar kan er absoluut niet meer goed tegen sinds ik 45kg overtollige ballast ben kwijt geraakt.MTBFrank wrote:Morgen namiddag een update van het parcours en ja,het is hetzelfde als verleden jaar.Speedy G. wrote:Ik ben zwaar aan't twijfelen om dit weekend te gaan biken met het weer dat ze weeral voorspellen.
Hoe is het parcours? Zelfde als verleden jaar want dan kan ik misschien onderweg inpikken, mocht ik toch komen.
Als het droog is ,ben ik al meer dan tevreden.Tegen de kou kan je wel enkele laagjes meer aantrekken.
Anyway, laten we hopen dat het droog blijft.
- Danny MTB Vorselaar
- Mountainbiker
Post by Danny MTB Vorselaar »
Speedy G. wrote:Normaal wel ja maar kan er absoluut niet meer goed tegen sinds ik 45kg overtollige ballast ben kwijt geraakt.MTBFrank wrote:Morgen namiddag een update van het parcours en ja,het is hetzelfde als verleden jaar.Speedy G. wrote:Ik ben zwaar aan't twijfelen om dit weekend te gaan biken met het weer dat ze weeral voorspellen.
45kg Miljaar ik ben jaloers respect gast., daar wil ik meer van weten ik sta aan de fietsenstaling zondag.
-
stoffel001
- Mountainbiker
Post by stoffel001 »
Ik ben gisteren al een deel gaan afpijlen, parcours ligt er zeer goed bij op enkele plaatsen wel es een plasje. Het zal nog hard moeten regenen om de ondergrond te veranderen. 
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Als ge iemand ziet aankomen met ne Scott Scale 40 XXL met het zadel op "standje trapladder", dan roept ge maar.Danny MTB Vorselaar wrote:Speedy G. wrote:Normaal wel ja maar kan er absoluut niet meer goed tegen sinds ik 45kg overtollige ballast ben kwijt geraakt.
45kg Miljaar ik ben jaloers respect gast., daar wil ik meer van weten ik sta aan de fietsenstaling zondag.
Ik ben makkelijk te herkennen doordat mijn zadel extreem hoog staat.
Heb net effe gekeken naar mijn toer van verleden jaar en toen ben ik ook halverwege op het parcours gekomen om dan aan de streep te betalen natuurlijk. ALS we komen, dan doen we dat dit jaar opnieuw maar veel zal van het weer morgenvroeg afhangen.
- MTBFrank
- Mountainbiker
Nog enkele kleine opmerkingen:
tussenafstand is 33 km ipv 30km
Bevoorrading is volledig indoor (dus uit de wind ) en er is toilet aanwezig op de BV.
Voor het parcours: 1 baggerstrookje van 15m ,voor de rest droog,geen plassen (tot nu toe).
tussenafstand is 33 km ipv 30km
Bevoorrading is volledig indoor (dus uit de wind ) en er is toilet aanwezig op de BV.
Voor het parcours: 1 baggerstrookje van 15m ,voor de rest droog,geen plassen (tot nu toe).