Overzicht 29er banden

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
fucalot
Mountainbiker
Location: 2 chinezen (blacky & roadblacky),salsa horsethief, niner bsb rdo

Re: Overzicht 29er banden

Post by fucalot »

Iemand een tip waar de Ikons aan een goede prijs te krijgen zijn op het moment?
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Bike Components gaat zowat de beste prijs hebben denk ik.
fucalot
Mountainbiker
Location: 2 chinezen (blacky & roadblacky),salsa horsethief, niner bsb rdo

Post by fucalot »

bij 29squadron zijn ze blijkbaar aan dezelfde prijs, promo... de grip is toch beter dan bij de racing ralphs?
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Ik vind ze stukken beter dan racing ralphs maar dat is natuurlijk persoonlijk. Maar bij ons in de club rijden we al met 3 man op Ikon en allemaal content.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Tevreden Beaver gebruiker.
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

gisteren de Specialized Renegade 29x2.3 tegen gekomen, en gekocht :-D

na montage ideaal als voorband, de band is net even dik als een RARA 2.25 pacestar 52mm op karkas gemeten, net na montage op 1.8 bar. ni slecht. hopelijk morgen eens testen, al is het weer er niet echt ideaal voor :-)
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

El Perro Diablo wrote:Tevreden Beaver gebruiker.
Opletten met wat je zegt Perro... :evil: :evil:
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Hans wynants wrote:gisteren de Specialized Renegade 29x2.3 tegen gekomen, en gekocht :-D

na montage ideaal als voorband, de band is net even dik als een RARA 2.25 pacestar 52mm op karkas gemeten, net na montage op 1.8 bar. ni slecht. hopelijk morgen eens testen, al is het weer er niet echt ideaal voor :-)
Gewicht? 8)
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

prideandglory1891 wrote:
Hans wynants wrote:gisteren de Specialized Renegade 29x2.3 tegen gekomen, en gekocht :-D

Gewicht? 8)
ewel, ik ben hem eerlijk gezegd vergeten te wegen, ik had hem erop liggen en zei direkt tegen Kristof, dju, vergeten te wegen... ze geven 660gr aan op het net. maar ik heb het meergewicht niet gevoeld.
heb er vandaag een deftig ritje mee gemaakt en da rijd super! ik denk alleen dat ik de druk nog wa hoog had staan.. 1.5 bar en de band was nog redelijk hard. ik denk dat ik tot 1.2 a 1.3 bar kan gaan zonder dat ik bang moet hebben om de velg te raken! nog nooit meegemaakt. is ook niet zo veraderlijk als zijn smallere variant. die ligt er trouwens achteraan op, ben enkel aan het twijfelen om achter ook eens een 2.3 te proberen.
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

Hans wynants wrote:
prideandglory1891 wrote:

Gewicht? 8)
ewel, ik ben hem eerlijk gezegd vergeten te wegen, ik had hem erop liggen en zei direkt tegen Kristof, dju, vergeten te wegen... ze geven 660gr aan op het net. maar ik heb het meergewicht niet gevoeld.
heb er vandaag een deftig ritje mee gemaakt en da rijd super! ik denk alleen dat ik de druk nog wa hoog had staan.. 1.5 bar en de band was nog redelijk hard. ik denk dat ik tot 1.2 a 1.3 bar kan gaan zonder dat ik bang moet hebben om de velg te raken! nog nooit meegemaakt. is ook niet zo veraderlijk als zijn smallere variant. die ligt er trouwens achteraan op, ben enkel aan het twijfelen om achter ook eens een 2.3 te proberen.
S-Works 29 x 2.3 weegt 570gr : http://www.specialized.com/us/en/ftb/mt ... w-renegade" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply