HAC 4 of HAC 4 PLUS

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Valt goed mee ja, hier staat hij bijvoorbeeld aan 175, maar wel in "opvallend" blauw... :-?
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

Dzjowie wrote:Valt goed mee ja, hier staat hij bijvoorbeeld aan 175, maar wel in "opvallend" blauw... :-?
@Dzjowie, klopt, maar je moet er dan ook nog de 20 Eur verzendingskosten bijrekenen hé -> 175 + 20 = 195 Eur !! en je zit met da opvallend blauw kleurtje !
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Uiteraard, ik signaleer enkel... Had trouwens niet gezien dat jouw prijs reeds verzending incl. was...

Vorige week stonden ze er overigens nog in't grijs, maar die zullen rap weg geweest zijn...
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

Dzjowie wrote:Uiteraard, ik signaleer enkel... Had trouwens niet gezien dat jouw prijs reeds verzending incl. was...

Vorige week stonden ze er overigens nog in't grijs, maar die zullen rap weg geweest zijn...
anywayn bedankt voor de tip ! :)
Thorgal
Mountainbiker
Location: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d

Post by Thorgal »

Raffie wrote:'k heb dan uiteindelijk nen HAC 4 PLUS besteld ! 198,99 eur via Ebay (HAC 4, interface, software en verzendingskosten). een koopje denk ik ?
nieuw bij V Eyck aan rond de 300 Eur heb ik gehoord ...

:bounce: :bounce:
ik dacht bij VE aan 224€!!! (en voor garantie toch wel IETSKES handiger denk ik!)
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Thorgal wrote: IETSKES
Is dat ironisch of niet? :D

Heb net het 'risico' genomen om een HRM bij den Duits te bestellen, d'r van uitgaand dat ik bij garantie wel terecht zou kunnen in België (rechtstreeks bij de invoerder/servicecenter)...

Wettelijk zijn ze het trouwens verplicht :wink:
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

Dzjowie wrote:
Thorgal wrote: IETSKES
Is dat ironisch of niet? :D

Heb net het 'risico' genomen om een HRM bij den Duits te bestellen, d'r van uitgaand dat ik bij garantie wel terecht zou kunnen in België (rechtstreeks bij de invoerder/servicecenter)...

Wettelijk zijn ze het trouwens verplicht :wink:
inderdaad, voor de meeste produkten geldt een Europese Garantie !
@ Thorgal : voor die 224 Eur bij VE bedoel je allicht de gewone HAC 4 zonder interface...
SOM epic ghost
Mountainbiker
Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon

Post by SOM epic ghost »

heb ik ook gedaan
woon nogal ver van Vanecyk (40 minuutjes met de tutuut)
in Duitsland komt dat pakje op mijn buro terecht zonder enige verplaatsing.
Als het in garantie terug moet naar Duitsland dan stuur ik dat gewoon terug op naar Duitsland (kostprijs +/- 10 euro) kan ik niet voor bollen naar Vaneyck.

Heb trouwens al eens garantiegeval gehad bij zo een internetbedrijf in Nederland en moet zeggen geen problemen mee. Meestal gaat dit sneller en vlotter als lokaal ergens.
stuur gewoon een mailtje, krijg bevestiging met schadeclaimcode en krijg bericht dat het terug opgestuurd is en klaar ...
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

mijn ervaring met VE : ze zijn vrij goed van prijs, maar de service is ondermaats (bv. maar liefst 3 weken wachten als ge een mankement aan uwen bike hebt ... willen jullie 3 weken wachten ?) [-X
Thorgal
Mountainbiker
Location: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d

Post by Thorgal »

ik DACHT 224€ voor de HAC4+, ik WAS een tijdje geleden ook geïnteresseerd nl., ondertussen heb ik een Polar S720i.

Ik kom deze week nog bij VE, 'k zal es checken.

Ivm europese garantie: theoretisch ja, maar in de praktijk? Weet niet, géén ervaring mee.
Post Reply