HAC 4 of HAC 4 PLUS
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
inderdaad, voor de meeste produkten geldt een Europese Garantie !Dzjowie wrote:Is dat ironisch of niet? :DThorgal wrote: IETSKES
Heb net het 'risico' genomen om een HRM bij den Duits te bestellen, d'r van uitgaand dat ik bij garantie wel terecht zou kunnen in België (rechtstreeks bij de invoerder/servicecenter)...
Wettelijk zijn ze het trouwens verplicht
@ Thorgal : voor die 224 Eur bij VE bedoel je allicht de gewone HAC 4 zonder interface...
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Post by SOM epic ghost »
heb ik ook gedaan
woon nogal ver van Vanecyk (40 minuutjes met de tutuut)
in Duitsland komt dat pakje op mijn buro terecht zonder enige verplaatsing.
Als het in garantie terug moet naar Duitsland dan stuur ik dat gewoon terug op naar Duitsland (kostprijs +/- 10 euro) kan ik niet voor bollen naar Vaneyck.
Heb trouwens al eens garantiegeval gehad bij zo een internetbedrijf in Nederland en moet zeggen geen problemen mee. Meestal gaat dit sneller en vlotter als lokaal ergens.
stuur gewoon een mailtje, krijg bevestiging met schadeclaimcode en krijg bericht dat het terug opgestuurd is en klaar ...
woon nogal ver van Vanecyk (40 minuutjes met de tutuut)
in Duitsland komt dat pakje op mijn buro terecht zonder enige verplaatsing.
Als het in garantie terug moet naar Duitsland dan stuur ik dat gewoon terug op naar Duitsland (kostprijs +/- 10 euro) kan ik niet voor bollen naar Vaneyck.
Heb trouwens al eens garantiegeval gehad bij zo een internetbedrijf in Nederland en moet zeggen geen problemen mee. Meestal gaat dit sneller en vlotter als lokaal ergens.
stuur gewoon een mailtje, krijg bevestiging met schadeclaimcode en krijg bericht dat het terug opgestuurd is en klaar ...