Vorige week nog eens geweest en die betonnen strook dwars door het bos trekt op niks!!!!
En moeten alle bomen daarweg ofzo?
Overal zijn ze daar aan het kappen geweest, wtf is me da zeg!
Zo teleurgesteld
Een rolstoelpad en actief bosbeheer zijn de 2 simpele antwoordenpaflov wrote:Wat zijn ze daar allemaal aan het uitspoken in Kasterlee?!?
Vorige week nog eens geweest en die betonnen strook dwars door het bos trekt op niks!!!!
Zo teleurgesteld![]()
![]()
Post by Jannemanneke »
paflov wrote:Wat zijn ze daar allemaal aan het uitspoken in Kasterlee?!?
Zo teleurgesteld![]()
![]()
Post by Jannemanneke »
Ik heb net de indruk dat iets u 'geprikt' heeft.paflov wrote:amai, wa heeft u geprikt:)
Ik begrijp niet dat een mens een probleem kan maken dat 1/3 van de breedte van een verbindings aarden weg in een bos herleid wordt tot een betonnen strook. Die betonnen strook (...fietspad dus) heeft enkel maar voordelen, voor iedereen. Rolstoelgebruikers, zondagfietsers met de kinderen, een wielertoerist,... . En kom niet kankeren over het 1,5m brede strookje minder aarden weg, minder natuur... . De natuur blijkt immers niet uw grootste zorg te zijn , anders zou je die onzin over die kaalkap ook niet verkopen.paflov wrote:Ik vind da beton maar niks!!
Der ligt al genoeg beton rondom ons in de wereld, laat dat dan achterwege op de weinige plaatsen die niet ten dienste staan van de economie...
Post by Jannemanneke »
Herentals/Lichtaart/Kasterlee is zowat het droogste MTB parcours dat je in België vinden kan. Buiten enkele wat lager gelegen uitgereden stroken in het bos zijn de meeste tracks, zelfs na een periode van zware regenval binnen de twee dagen terug plas- en moddervrij. Allemaal te danken aan de zanderige kempische bodem waar het water gemakkelijk kan doordringen.Wollie wrote:Kan er iemand zeggen of de vaste routes in Herentals doenbaar zijn om te rijden ? Ik ben op zoek naar wat routes om zaterdag te rijden maar in het WestVlaamse landsgedeelte is alles verzopen. Ik heb me ooit laten zeggen dat de routes in Herentals veel beter bereidbaar zijn in de natte periodes dan elders.
Of alternatieven zijn welkom :) Ik schuw een beetje modder niet natuurlijk maar ploetertochten zie ik niet zitten.
Alvast bedankt,
Wollie