Alweer sneeuw

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Vlamingkje
Mountainbiker

Alweer sneeuw

Post by Vlamingkje »

Hey,

Ik hoorde alweer een tijdje op het weerbericht dat er opnieuw sneeuw op komst is. Ik persoonlijk doe niets liever dan door de sneeuw rijden met m'n fiets. Nog voor ik m'n mountainbike had ging ik soms kilometers rijden op m'n stadsfietsje door de sneeuw. Deze winter was dan ook super voor mij :-D Maar voor mensen die sneeuw echt haten, en niet haten omdat je dan uren in de file staat maar haten omdat ze er niet in kunnen fietsen.

Ik vroeg me af wat jullie van al die sneeuw vinden en of jullie tips hebben voor rijden door de sneeuw. Maar zoals ik al zei, ookal ga ik 50x op m'n bek ik blijf gewoon in de sneeuw rijden. :bounce:
saiko
Test team

Re: Alweer sneeuw

Post by saiko »

brede banden
Image
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Ja!
De kindjes zullen weer tevreden zijn!
" onclick="window.open(this.href);return false;

En het valt zacht!
" onclick="window.open(this.href);return false;
Dirty Bu$ter
Mountainbiker

Post by Dirty Bu$ter »

Die Sandman bikes zien er toch echt wel zalig uit om mee te spelen :-D Respect voor de eigenaars hiervan!! Ik rij deze week er toch gewoon door met mijn ww bike met schwalbe marathon plus erop.. Dinsdag lijkt het erop nog eens wakker te worden in een ondergesneeuwd vlaanderen, dan maar mijn dirtbike met de NN 2.35" op :-D Veel tips heb ik hier niet voor, enkel wat extra opletten en hopen dat je niet teveel op je bek gaat 8)
Vlamingkje
Mountainbiker

Post by Vlamingkje »

Ken je dat gevoel dat je door de sneeuw bochten neemt en niet valt, dan voel je je net superman ofzo (tot je valt :-D ) Bij het bekijken voelde ik dit helemaal :bounce:

http://www.youtube.com/watch?v=Wk2eO1uiUU4
Dirty Bu$ter
Mountainbiker

Post by Dirty Bu$ter »

Vlamingkje wrote:Ken je dat gevoel dat je door de sneeuw bochten neemt en niet valt, dan voel je je net superman ofzo (tot je valt :-D ) Bij het bekijken voelde ik dit helemaal :bounce:

http://www.youtube.com/watch?v=Wk2eO1uiUU4
Dat zijn tenminste spikes :-D lol!! Zie net het weerbericht en ze voorspellen al voor de komende 4 dagen sneeuwval... Sebiet moet ik ook nog mijn vijsmachine boven halen en van mijn NN echte spikes maken :-) Zie dat eigenlijk niet goed komen daar zelf vijzen door draaien :-?
Vlamingkje
Mountainbiker

Post by Vlamingkje »

Hupla weeral sneeuw :-?
kevinvt
Mountainbiker

Post by kevinvt »

vanmorgen opgestaan,kijk buiten en ............. neeeeeeeeeeeee weeral die klote sneeuw en een goeie 10cm. Wanneer stopt dat eens???
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

kevinvt wrote:vanmorgen opgestaan,kijk buiten en ............. neeeeeeeeeeeee weeral die klote sneeuw en een goeie 10cm. Wanneer stopt dat eens???
amaai, hier ligt bijna niks maar heel veel wind :-?
saiko
Test team

Post by saiko »

hier ook cm of 5 in de tuin #-o
Post Reply