Zo 10/03/2013 Sint-Niklaas

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Re: Zo 10/03/2013 Sint-Niklaas

Post by BerggeitCasualFietser »

dirk Thompson wrote:De singeltracks van de Haasdonkse bossen liggen er fantastisch bij ! :-"
Zowel na de start als voor de aankomst zitten ze in de omloop die zeer gevariëerd is.

Heb daarnet tijdens trainingsritje al wat pijltjes zien hangen toen ik de bossen passeerde, en idd alles zag er goed uit!
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

Dirk, er is best wel wat regen uitgevallen de laatste 24u. Hoe ligt het er bij? Momenteel hebben zich al 14 greenbikers aangemeld om morgen de alcohol uit hun lijf te komen fietsen ( ledenfeest deze avond :-D ).

grt,
bip bip
poing
Mountainbiker

Post by poing »

Daarjuist voor de 2de keer sinds lang terug op de MTB. De eerste keer voelde super, vooral de dagen erna. Nu ben ik een stuk meer moe, maar het was zo leuk :-)

Ik woon dus tegenwoordig niet ver van dat bos, kon het me niet laten om de pijltjes te volgen om de boel te verkennen (voor later). Heb 13 km gereden, voornamelijk in en rond het bos. Ben niet zo'n fan van modder, maar het viel goed mee (de modder was een leuke afwisseling) (hoewel de fiets helemaal vol modder was, schoenen en broek ook =D> ).

Eerst dacht ik de tour te doen, maar toch blij dat ik het niet gedaan heb. Net zoals de eerste keer, barstende hoofdpijn een uur na het fietsen (ik drink nochtans genoeg) (water). Het zal voor volgend jaar zijn :-).
Metalcis
Mountainbiker

Post by Metalcis »

poing wrote:Eerst dacht ik de tour te doen, maar toch blij dat ik het niet gedaan heb. Net zoals de eerste keer, barstende hoofdpijn een uur na het fietsen (ik drink nochtans genoeg) (water). Het zal voor volgend jaar zijn :-).
Helm die te hard spant ? verkeerde fietspositie ? gebruik de zoekfunctie eens, mss vind je wel een reden om van die hoofdpijn verlost te raken
dirk Thompson
Mountainbiker

Post by dirk Thompson »

De omloop ligt er ondanks de regen nog goed bij.
In de Haasdonkse bossen is een moeilijk technisch stukje maar er is een splitsing moelijk - nie moelijk.
De Potpolderwerf is zeer goed berijdbaar omdat de paadjes of dijken iets hogen liggen dan de rest.
cubi
Mountainbiker

Post by cubi »

goeje tocht gereden , redelijk zwaar. De bepijling en de pijltjes waren heel goed.
Post Reply