Kijk en wees verontwaardigd en spreek er anderen over aan:
http://www.midwayfilm.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Post by Feel Lucky Punk »
Ik word er stil van....Feel Lucky Punk wrote: Kijk en wees verontwaardigd en spreek er anderen over aan:
http://www.midwayfilm.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Post by de loos alexander »
Inderdaad, elke bijdrage die we kunnen doen, moeten we doen! Zo was ik er in 2011 bij mijn eerste officiële marathon in Bouillon er over verbaasd zoveel kapotte binnenbanden op het parkoers te zien. Voor zover ik weet, weegt zo'n kapotte binnenband echt iet meer dan ene zonder gat in.Feel Lucky Punk wrote:
Kijk en wees verontwaardigd en spreek er anderen over aan:
fredje_76 wrote:Klopt. Ik hou het bij een beleefdere versie "ik kom links/rechts" en wacht tot wanneer de plaats het toelaat.Griet wrote:Persoonlijk vind ik wel dat ge JA moogt roepen om te passeren,dan weet ge tenminste dat er iemand voorbij komt en verschiet ge uw gene bult.
Dus daar vind ik niks mis mee.
Zolang ze je idd maar niet opzijduwen en ik denk dat dit maar eens uitzonderlijk gebeurd.
Van de meesten krijg je "bedankt" of "yoh" te horen.
Ik weet niet hoe het hier bij andere forumleden zit maar mijn mening is dat er toch met respect voor de medebiker wordt gereden.
Als ik zelf voorbijgestoken word, vind ik het ook leuk om iets te horen, kwestie van dus inderdaad niet te schrikken. Niks zo boerig dan bikers die zomaar passeren, zonder iets te zeggen.
Mijn mening hé...
Post by BerggeitCasualFietser »
Iedereen zijn deel van de lol maar snap je volledig, kom het ook regelmatig tegen... is heel frustrerend want je weet niet of je anders boven zou geraken in sommige gevallenjokke0066 wrote:Maar als je moet afstappen op een helling probeer dan aub zo snel mogelijk aan de kant te gaan als je tevoet verder moet en dat niet iedereen van de fiets moet achter jou of dat je heel de groep ophoud, en dat was al snel 50man zondag.
Mvg, Jokke
Of bergop overal afstappen en in de weg lopen; op de platte stukken komen ze je dan terug voorbij gevlogen tegen 45 per uur om dan weer in de weg te lopen op de volgende stijle hellingjokke0066 wrote:Maar als je moet afstappen op een helling probeer dan aub zo snel mogelijk aan de kant te gaan als je tevoet verder moet en dat niet iedereen van de fiets moet achter jou of dat je heel de groep ophoud.
moest iedereen nu eens snelheid los zien van een afstandkeuze dan zou er hier misschien minder gekankerd worden over ongehoord gedrag. als ik graag een lange tocht op mijn gemak af leg dan doe ik dat gewoon. als ik graag aan hoog tempo een korte rit afleg dan doe ik dit ook gewoon. of ik dat op een parcours van een organisatie doe of op een zelf uitgestippeld parcours, maakt niet uit. of ik zou roepen om aan de kant te gaan... dat denk ik niet. veel hangt af vd situatie. als je de hele weg in neemt terwijl je makkelijk plaats kan laten zal ik mss ook eens vragen om opzij te gaan.omega1 wrote:Grappig iets gezien vandaag. Luidkeels roepen dat we opzij moeten; Passeren tegen een overdreven snelheid waarvan je denkt (wauw, die hebben conditie) en ze nadien zien afslaan voor de kleine route terwijl jij de grote tour rijdt en daarom je krachten doseert om later erger te voorkomen.
't Leukste is een bende baanwielrenners die veel commentaar hebben voorbij steken en kijken naar hun blikken![]()
![]()
Moest iedereen eens leren dat de TT's er zijn om u te amuseren en er eigenlijk niets bij walt te winnen dan zou het ook leuker zijn voor iedereen.