op zaterdag en ook op zondag wegrit smokkelaarstochtpro29 wrote:kan je de zondag ook op de weg rijden?
Zo 10/03/2013 Rekkem-Menen :: 14de Smokkelaarstocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 10/03/2013 Rekkem-Menen :: 14de Smokkelaarstocht
Parcours via klaverblad Klarenhoek, Sint-Anna, Smokkelpot naar Bellegem bevoorrading, vanuit kortrijk moet dit gekend zijnFritsie wrote:Waar kun je inpikken op het parcours als je van Kortrijk komt ? Ik schrijf dan wel in wanneer ik aan de startplaats kom. Alvast bedankt.
- Sloebertje
- Mountainbiker
Post by Sloebertje »
Aangezien ik niet veel in deze streek kom biken zou ik graag willen weten welke ondergrond dat we mogen verwachten?Dekker wrote: We hebben de uitdaging aangegaan om met ons parcours volledig de andere kant te gaan, via Aalbeke(nog gekend parcours), Bellegem(40km), St-Denijs(50-60km) tot Moen(70km), Outrijve(90km). Eénmalig iets compleet anders![]()
( lichte turfgond, zware kleigrond, modder, zand enz...)
Indien ik bovenstaande plaatsen in google maps in tik zie ik enkele bossen staan ( Samijnbos, Argendaalbos, Bellegembos, Granvalbos, Kooigembos, enz.. ) worden die ook aangedaan?
Hoogtemeters? aantal bevoorradingen/km?
- steviejanneke
- Mountainbiker
Post by steviejanneke »
is er veel verschil in route de vrijdag & zondag ???
brijdag 30km & zondag 55km (ik kan me inbeelden dat er al zeker 25km verschil zal tussen zitten :p )
maar blijft de eerste 30km ongeveer gelijk ?
brijdag 30km & zondag 55km (ik kan me inbeelden dat er al zeker 25km verschil zal tussen zitten :p )
ja, dit jaar nightride en dagtocht zelfde parcours, maar ik de klaren zie je meer waar je fietststeviejanneke wrote:is er veel verschil in route de vrijdag & zondag ???
keuze tussen 30-40-50-60-75 en 90km
geen afstand 55km meer zoals op folder
60km is 33 km op ander parcours dan de 30km
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
Waar kunnen we ergen inpikken ter hoogte van LAUWE of WEVELGEM? Dan schrijven we ons wel in aan de start bij het passeren.
GPS track eventueel beschikbaar?
GPS track eventueel beschikbaar?
- NuRf
- Mountainbiker
- Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Deze steenbakker zal ook maar al te graag aan de start komen in Rekkem voor de 70km.
Pijltjes hangen trouwens 50m van mijn deur (ik woon in Bellegem).
Waar is de bevoorrading juist in Bellegem?
Persoonlijk twijfel ik nog tussen de zaterdagochtend of zondagochtend te starten, zal hoofdzakelijk wat afhangen van het weer 'crossed fingers'...
Pijltjes hangen trouwens 50m van mijn deur (ik woon in Bellegem).
Waar is de bevoorrading juist in Bellegem?
Persoonlijk twijfel ik nog tussen de zaterdagochtend of zondagochtend te starten, zal hoofdzakelijk wat afhangen van het weer 'crossed fingers'...