ik steek mijn pomp toch in men camelbag.
Mijn vorige pomp hing ook in zo'n houder naast men drinkbus.
Na een halfjaar toch is pech en platte band maar door het water en de modder was de rubber in de pomp al versleten.
Dus daar stond ik dan met men pomp. Misschien kan zo'n lezyne pomp daar beter tegen maar denk toch dat water en zand / modder niet zo goed zijn voor uw pomp.
op zoek nr degelijk mini-pompje + houder naast drinkbus
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
carlos bananas
- Mountainbiker
- Location: atlas devinci, revolver fs norco, the following evil, stage pyga
- Phille81
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Re: op zoek nr degelijk mini-pompje + houder naast drinkbus
Ik steek mijn pomp ook in mijn camelbak.carlos bananas wrote:ik steek mijn pomp toch in men camelbag.
Mijn vorige pomp hing ook in zo'n houder naast men drinkbus.
Na een halfjaar toch is pech en platte band maar door het water en de modder was de rubber in de pomp al versleten.
Dus daar stond ik dan met men pomp. Misschien kan zo'n lezyne pomp daar beter tegen maar denk toch dat water en zand / modder niet zo goed zijn voor uw pomp.
Maar om bovenstaand probleem te verhelpen heb ik al gezien dat er mensen zijn die hun pompje in een klein plastiek zakje (vb. diepvrieszakje) steken en dan naast hun bidon vastmaken. Op die manier blijft de pomp perfect proper in geval je zonder camelbak rijdt.
heb ook een lezyne pomp naast mijn drinkbus en daar zitten langs beide zijde een rubberen topje op zodat er geen water of vuil in kan.
- eL Tee
- Mountainbiker
gusje wrote:heb ook een lezyne pomp naast mijn drinkbus en daar zitten langs beide zijde een rubberen topje op zodat er geen water of vuil in kan.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Ik moet zeggen, na een paar onderdompelingen en wat zand blijft zo'n lezyne pompje marcheren, die dopjes komen natuurlijk los, maar het blijft wel pompen!
Ik spoel dat pompje na een paar ritten wel eens uit, en het kan zelfs als nood vorkpomp dienen!
Tot nu heel tevreden!
Ik spoel dat pompje na een paar ritten wel eens uit, en het kan zelfs als nood vorkpomp dienen!
Tot nu heel tevreden!
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Nog een tip: Lezyne, én ge kunt spares kopen, bv die rubbertjes kunt ge vervangen. Onverslijtbaar m.a.w. !