Zo 10/03/2013 Sint-Niklaas

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

10/03/13 TT Sint Niklaas- Ronde van het Waasland

Post by BerggeitCasualFietser »

TT Sint Niklaas, start Pastoor Copstraat, is aan de rand van de Haasdonkse bossen, de oude pleinen van Haasdonk en nu Gerda.
30-40-50 km, douches, kleedkamers en ravi aanwezig, ruime afspuitstand.

Update volgt nog!
dirk Thompson
Mountainbiker

Re: Zo 10/03/2013 Sint-Niklaas

Post by dirk Thompson »

We starten met singeltracks door de Haasdonkse bossen om via de voetwegels Forten van Haasdonk en Steendorp naar de Potpolderwerf (nadert de afwerking !) te rijden = grote afstand.
Via dijkpaden van de Schelde bereiken we de bevoorrading aan de sporthal te Steendorp.
Na het ronden van de private kleiput gaan we via voetwegen terug naar de Haasdonkse bossen. Hier moeten we nog 8 km singeltracks afhaspelen. De warme douches van SK Gerda en de après zorgen voor de beloning ! =D>
34 of 50 km bikegenot !
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

dirk Thompson wrote:We starten met singeltracks door de Haasdonkse bossen om via de voetwegels Forten van Haasdonk en Steendorp naar de Potpolderwerf (nadert de afwerking !) te rijden = grote afstand.
Via dijkpaden van de Schelde bereiken we de bevoorrading aan de sporthal te Steendorp.
Na het ronden van de private kleiput gaan we via voetwegen terug naar de Haasdonkse bossen. Hier moeten we nog 8 km singeltracks afhaspelen. De warme douches van SK Gerda en de après zorgen voor de beloning ! =D>
34 of 50 km bikegenot !
welk stuk kleiput? :D

had je daarnet nog proberen bellen, maar je was net op verkenning blijkbaar ;)
cubi
Mountainbiker

Post by cubi »

hoe liggen de bossen erbij in Haasdonk? Als het is zoals vandaag in Kalmthout , zou dat prachtig zijn.
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Haasdonkse bossen zal wel lukken denk ik, ik maak me meer zoregn om de Potpolder in kruibeke - Steendorp. Die kan wel wat droogte gebruiken.
Dirtrider1991
Mountainbiker

Post by Dirtrider1991 »

Aanwezig 8)
Het weer ziet er in ieder geval veelbelovend uit :bounce:
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

TaurineR wrote:Haasdonkse bossen zal wel lukken denk ik, ik maak me meer zoregn om de Potpolder in kruibeke - Steendorp. Die kan wel wat droogte gebruiken.
Als het het brede pad is is da niks, das zo goed als verhard, Steendorp hangt ervanaf waar juist gereden gaat worden, als het om de drie putten gaat, die heb ik vorige week nog eens binnengedoken, ligt zeker goed!
Denk wel dat het allemaal zal meevallen, enkel de bossen zullen weer kapot liggen na de rit met passage van al die mensen, denk dat het kwestie wordt van op tijd starten ;)
wase wolf
Mountainbiker

Post by wase wolf »

de omloop ligt er zeer goed en droog bij, behalve een paadje in Temse Velle, daar moet eens goed geduwd worden ](*,)
dirk Thompson
Mountainbiker

Post by dirk Thompson »

Waarschijnlijk de laatste maal in de Potpolder over de singeltracks van de oude Scheldedijken. Deze worden inj de laatste werkfase 4 m afgegraven zodat ze natuurlijk overstromen bij stormvloed tot de nieuwe binnendijk.
dirk Thompson
Mountainbiker

Post by dirk Thompson »

De singeltracks van de Haasdonkse bossen liggen er fantastisch bij ! :-"
Zowel na de start als voor de aankomst zitten ze in de omloop die zeer gevariëerd is.
Post Reply