03/03/2013 - Nissan Beach challenge Knokke

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
GVH
Mountainbiker

Re: 03/03/2013 - Nissan Beach challenge Knokke

Post by GVH »

OK, merci voor de briefing.
Het wordt dus weer stoempen, gelukkig zal de wind beperkt zijn zondag.
kristofmx
Mountainbiker
Location: Canyon SLX 9.9 custom full XTR - CUBE Beachbike - Specialized Roubaix Sram Force Zipp Wheels

Post by kristofmx »

vandaag weesten verkenne

8km strand richting het zwin liggen er hobbelig en aanzuigend bij, samen met 4bft wind op kop is het redelijk hard stoempen
het duinenpad, en de rest van het parcours liggen er leuk bij.

het zal een zware wedstrijd worden
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

103e op de 48km en 33e master
twas koud de ganse tijd door da water.
Ghastly
Mountainbiker

Post by Ghastly »

33ste en eigenlijk minder afgezien dan in De Panne, misschien ben ik dan toch goe bezig met de conditie... ;-)

1u47' voor 48km met een gemiddelde hartslag van 176
imb
Mountainbiker

Post by imb »

amai ,op 32 km 1 van achterste remblokken erdoor gereden :-?
turbomugge
Mountainbiker
Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...

Post by turbomugge »

16e alg en 10e senior op de 32km,beetje schakelproblemen gehad maar al bij al tevreden...weet er iemand waar de fotos te zien zijn,heb veel toestellen gezien dus er zullen wel wa fotos te vinden zijn zeker...:-)
Hansje
Mountainbiker

Post by Hansje »

Weet er iemand iets meer over de zware valpartij op het fietspad in het zwin in de eerste ronde? Hopelijk vallen de kwetsuren nog een beetje mee, maar toen ik er voorbij kwam leek het mij redelijk ernstig...

Voor mij was het een zware rit! Conditioneel dipje en dit parcours was niet zo'n goede combinatie. In ieder geval kijk ik al uit naar volgend strandseizoen!

H.
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Hansje wrote:Weet er iemand iets meer over de zware valpartij op het fietspad in het zwin in de eerste ronde? Hopelijk vallen de kwetsuren nog een beetje mee, maar toen ik er voorbij kwam leek het mij redelijk ernstig...

Voor mij was het een zware rit! Conditioneel dipje en dit parcours was niet zo'n goede combinatie. In ieder geval kijk ik al uit naar volgend strandseizoen!

H.

Ik hoorde nadien van een agent dat ze de persoon hebben afgevoerd. Maar weet ik ook niet. Was pas gebeurd toen ik voorbij reed en idd zag er ni mooi uit. Gezicht was bebloed en persoon lag te schokken op de grond. Ken ook de reden van de val niet. Een attente seingeefster met lef legde de fiets aan de kant en bekommerde zich over de persoon. Hopelijk is er niemand op gereden want was op een snel stuk.
Foto's zullen wel komen op de website: http://www.mountainbikebeachchallenge.be
van de organisatie zelf zekers? Of zijn er nog andere bronnen. Ik vond alleen deze al: http://www.flickr.com/photos/robduin/se ... 902774249/
kristofmx
Mountainbiker
Location: Canyon SLX 9.9 custom full XTR - CUBE Beachbike - Specialized Roubaix Sram Force Zipp Wheels

Post by kristofmx »

ik heb die persoon ook zien liggen, toen ik voorbij kwam was de seingeven net de fiets aant wegzetten en zag die deelnemer ook direct met zijn gezicht onder het bloed, hopelijk al bij al nog goed nieuws voor hem.
voor mezelf was het een redelijk goeie strandrace, 77ste op de 32km, had op betere tijd gehoopt maar met verkenning van vrijdag en omstandigheden van het parcours in acht genomen, toch tevreden.
alleen opt einde last van koude handen en tenen, kreeg mijn drinkbus niet meer uit de houder in laatste halve ronden.

kijk al uit naar volgend strandrace seizoen, nu is het tijd voor klimmetjes

ik zal hier ook nog een link zetten voor fotokes
Last edited by kristofmx on Mon 04 Mar 2013 14:05, edited 1 time in total.
sdd
Mountainbiker

Post by sdd »

@KristofMX
Lijkt me moeilijk vermits ik 44e ben op de 32km :)

Ondertussen staat er al een filmpje online: http://vimeo.com/60952224
Post Reply