Zo 24/02/2013 Koksijde :: 19de Mountainbike Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
winnitou
Mountainbiker

Re: Zo 24/02/2013 Koksijde :: 19de Mountainbike Toertocht

Post by winnitou »

Willy Sport wrote:Ik veronderstel dat het totale plaatje meer dan de moeite is om toch af te zakken naar Koksijde

Zijt maar zekers !!! :-D

Topritje (o) Heb mij geamuseerd als ..........euh................een klein kind aan zee :lol:
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Willy Sport wrote:Beste mountainbikers,
Hierbij een dikke proficiat aan de 554 deelnemers van onze tocht ondanks de helse weersomstandigheden. Zo'n een kleine duizend minder dan vorig jaar ... maar ondanks de omstandigheden toch een tevreden gevoel.
Winnaar van de mountainbike: Coppillie Tommy uit Veurne
Winnaar van de damesfiets: Moerman Dominiek uit Lombardsijde.

Opmerking aan de bikers die veronderstellen dat we mooiere routes kunnen aanspreken in de beginfase, moet ik ontgoochelen. In bepaalde stukken waar er gans het jaar 'wild' gereden wordt krijgen we geen toelating van het Agentschap Natuur en Bos ! ](*,)
Ik veronderstel dat het totale plaatje meer dan de moeite is om toch af te zakken naar Koksijde?

Een woordje van dank aan de sponsors, de militaire overheid, de judoclub die instond voor de bar, de medewerkers van ex-neverest voor het harde werk op het parcours en de collega's van de sportdienst voor hun enthousiasme.

Tot volgend jaar op de laatste zondag van februari !

Bedankt mannen voor de schitterende organisatie =D> (o) =D> (o) =D>
Tot volgend jaar
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

en de movie

" onclick="window.open(this.href);return false;

Post Reply