Gaat die ti van u de deur uit ofwa?Kameel^ wrote:
ferm, ben stiekem zelf ook af en toe aant zoeken naar zo'n oud cervélo frame voor een prijsje, maar nog niet echt iets gevonden
zet hier UW krom stuur op :)
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Kameel^
- Mountainbiker
Re: zet hier u krom stuur op
neu neu
zou diejen ti wa willen upgraden maar gebruik die ook voor te WW'en en dan is da eigenlijk wa zot om daar duur spul op te steken... dus oplossing: frame bijkopen en daar duur spul op hangen
maar 't blijft voorlopig maar bij wat dromen eigenlijk..
zou diejen ti wa willen upgraden maar gebruik die ook voor te WW'en en dan is da eigenlijk wa zot om daar duur spul op te steken... dus oplossing: frame bijkopen en daar duur spul op hangen
- Michael.S
- Mountainbiker
Mijn baanding in afgelopen zomermodus:

Campa Veloce achterderrie is ondertussen vervangen door Sram X9 10sp mid cage.

Campa Veloce achterderrie is ondertussen vervangen door Sram X9 10sp mid cage.
- Michael.S
- Mountainbiker
Was mijn eerste set hoge wielen dus heb niet echt referentiepunten. Met 8 cm zijn ze natuurlijk redelijk windgevoelig. Moest ik opnieuw kunnen kiezen was ik voor die 5 cm clinchers van PX gegaan.
-
timvdl
- Mountainbiker
- Location: TREK 4500, TREK Madone 4.5 - 2013, TREK Superfly 8 - 2015
Vorige week mijn racer afgehaald. Een trek madone 4.5, het ziet er een geweldige fiets uit vind ik. Voorlopig nog niet echt mee gereden wegens zout op de wegen, waarvan ik hem voorlopig wil sparen :) Het is mijn eerste eigen racer. Benieuwd hoe carbon frame me bevalt. Vorige jaren wel regelmatig toertjes gedaan met die van mijn vader. Deze was eigenlijk 1 maat te klein voor mij. (Alu frame)

Deze zal voortaan moeten dienen voor de verplaatsing naar het werk, buiten als het sta te regenen dan komt de citybike nog van stal. Natuurlijk op zondag blijven we trouwe mountainbiker

Deze zal voortaan moeten dienen voor de verplaatsing naar het werk, buiten als het sta te regenen dan komt de citybike nog van stal. Natuurlijk op zondag blijven we trouwe mountainbiker
- Joe Katsjoe
- Mountainbiker
- Joe Katsjoe
- Mountainbiker
Re: Bij deze dan
Post by Joe Katsjoe »
Nope AmerikaansCrowns wrote:Heel mooi kader. Chinese no name?Joe Katsjoe wrote:
Specialized Allez Frame