Zaterdag 9 en zondag 10 maart 2013: 14e smokkelaarstocht
Organisatie: Mountainbikeclub "The Keybones" Rekkem
Speciale editie: “Rekkem dorp van de Ronde” : Paul Deman eerste winnaar Ronde van Vlaanderen, geboren en Rekkem en begraven in Outrijve
Parcours grotendeels gewijzigd via Bellegem, Moen tot in Outrijve! Als eerbetoon Paul Deman
Ook Wegrit 45-75-105km: 1-2 tot 3 uitgebreide bevoorradingen 75km tot Outrijve, 105km extra lus Tiegem
Start Vrije Basisschool Ons kasteeltje kasteeldreef 5 Rekkem(achter de kerk)
Zaterdag: start 8u-14u:
parcours 30-40-55-75-90km met 1-2-3 tot 4 bevoorradingen op de lange afstand
Zondag: start 7u30 en 11u00. idem als zaterdag1 tot 4 bevoorradingen, laatste info zie http://www.keybones.be
Start VBS Ons Kasteeltje Kasteeldreef 5 Rekkem
Deelnameprijs 5€
Huur MTB: Tilo 051 780490 tijdig reserveren!
Douches in Sporthal(op200m van de start)
iedereen van harte welkom!
Zo 10/03/2013 Rekkem-Menen :: 14de Smokkelaarstocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Spectro
- Mountainbiker
Re: Zo 10/03/2013 Rekkem-Menen :: 14de Smokkelaarstocht
Geen lus meer die quasi volledig in Noord-Frankrijk loopt dit jaar ? (zoals vorig jaar want dat was écht een mooi stuk die in weinig toertochten in de streek voorkomt)
Ons parcours volledig aangepast in teken "Rekkem dorp van de Ronde" richting Outrijve, begraafplaats Paul Deman, geboren in Rekkem, eerste winnaar Ronde van Vlaanderen 100jaar geleden in 1913.
Daarom dit jaar geen lus noordfrankrijk
We hebben de uitdaging aangegaan om met ons parcours volledig de andere kant te gaan, via Aalbeke(nog gekend parcours), Bellegem(40km), St-Denijs(50-60km) tot Moen(70km), Outrijve(90km). Eénmalig iets compleet anders
Wij wijzigen ieder jaar ons parcours, maar dit was een uitdaging, na vele verkennende ritten hebben we een mooi parcours kunnen aaneenbreien.
Daarom dit jaar geen lus noordfrankrijk
We hebben de uitdaging aangegaan om met ons parcours volledig de andere kant te gaan, via Aalbeke(nog gekend parcours), Bellegem(40km), St-Denijs(50-60km) tot Moen(70km), Outrijve(90km). Eénmalig iets compleet anders
Wij wijzigen ieder jaar ons parcours, maar dit was een uitdaging, na vele verkennende ritten hebben we een mooi parcours kunnen aaneenbreien.
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Hmm...
lees hier net dat jullie parcours helemaal is gewijzigd en aangepast.
Woon op 5tal km van Outrijve, dat betekent dat ik mss. kan inpikken daar in de buurt en zo met de bike naar de startplaats kan komen. Bespaart me wel wat benzine, maar zal dan wel 90 km (zal nog iets meer zijn) mogen bollen ...
Reed in het verleden hier al een paar keer, wellicht mag je me opnieuw verwachten.
lees hier net dat jullie parcours helemaal is gewijzigd en aangepast.
Woon op 5tal km van Outrijve, dat betekent dat ik mss. kan inpikken daar in de buurt en zo met de bike naar de startplaats kan komen. Bespaart me wel wat benzine, maar zal dan wel 90 km (zal nog iets meer zijn) mogen bollen ...
Reed in het verleden hier al een paar keer, wellicht mag je me opnieuw verwachten.
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
Meneer Dekker,
vergeef me want ik heb hier vorig jaar gebrost!!
Dit jaar ben ik er terug bij
Als de benen die dag(zaterdag) meewillen doe ik de 90!!
Vond dit al telkenjare een toertocht die veel stukken aandeed waar je heel weinig rijdt,Moeskroen,Halluin,...prachtig
Dit jaar trekken jullie naar steenbakkersland...ook een mooie streek maar voor ons niet zo verassend natuurlijk.Mijn voorkeur gaat uit naar de andere streek maar toch benieuwd wat jullie uit de mtb-hoed toveren
Organisatie is telkenjare perfect!!Voor bikers door bikers!!
tot de 9e...
dingo
vergeef me want ik heb hier vorig jaar gebrost!!
dingo
De KEY's vonden het een uitdaging om eens iets helemaal anders te proberendark dingo wrote:Meneer Dekker,
vergeef me want ik heb hier vorig jaar gebrost!!Dit jaar ben ik er terug bij
Als de benen die dag(zaterdag) meewillen doe ik de 90!!
Vond dit al telkenjare een toertocht die veel stukken aandeed waar je heel weinig rijdt,Moeskroen,Halluin,...prachtig
Dit jaar trekken jullie naar steenbakkersland...ook een mooie streek maar voor ons niet zo verassend natuurlijk.Mijn voorkeur gaat uit naar de andere streek maar toch benieuwd wat jullie uit de mtb-hoed toveren
Organisatie is telkenjare perfect!!Voor bikers door bikers!!
tot de 9e...
dingo
Na onze tocht zullen we weer verlangen om parcours voor volgend jaar net over de grens te verkennen, tijdens onze midweekse oefenritjes
Misschien dit jaar ipv de avondrit eens de grote rit rijden op zaterdag, kort na de middag vertrekken. Zondag is motodag, hopelijk met een nieuw machien! 
- blackie
- Mountainbiker
Aja, ge moogt da nieuw machien eens komen "showen" alhierQM wrote:Misschien dit jaar ipv de avondrit eens de grote rit rijden op zaterdag, kort na de middag vertrekken. Zondag is motodag, hopelijk met een nieuw machien!
en voor mij zal het de avondrit worden van de sleutelbeentjes