Om dat probleem op te lossen, want er zijn er ongetwijfeld die een licentienummer veinzen en zo in de eerste startbox kunnen starten, hoeft men volgend jaar enkel een kopie van zijn vergunning mee te sturen bij het inschrijvingsformulier. Aangezien men dit toch per fax of per post moet doen kan dit volgens mij geen probleem zijn.denniz wrote:Dat zou inderdaad de oplossing zijn van de uitslag van vorig jaar op te vragen en zo de boxen te vullen... Het zou uitg. de nieuwe deelnemers een eerlijker indeling zijn. Ik vraag me af of iedereen in die eerste 440 wel degelijk een vergunning hadden, er stonden ook mensen bij met een niet zo afgetraind lichaam waarbij ik onmiddelijk de bedenking maakte: Hebben die bikers een vergunning en doen die bikers competitie,?
En zo kan men perfect zien wie er een licentie heeft en wie niet (gegevens kaart en gegevens inschr.formulier) moeten overeen komen!
Ik vind daarentegen niet dat de nieuwe deelnemers met licentie achteraan moeten starten, de eerste box daarvoor is goed, enkel wanneer zoals hierboven vermeld hun licentie is bewezen!
Voila!! kopieren en opsturen die Lic.
Greetz Animal.