Zo 24/02/2013 Mol-Wezel :: 22° Wezelse MTB-Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
dg-trek
Mountainbiker

Re: Zo 24/02/2013 Mol-Wezel :: 22° Wezelse MTB-Tocht

Post by dg-trek »

mtbjers, net terug van een tochtje in de wezelse bossen
wat een super,super super parcour =D>
zo lag het er nog nooit bij, droog een echt race parcour :bounce:
dit mag je niet missen , hier kan iedereen uit de voeten
zelfs de mindere goden kunnen zich hier een langere tocht permiteren :-"
Flepke
Mountainbiker

Post by Flepke »

Kan er iemand wat meer informatie geven over de inschrijvingstijden voor het Sunpark Mtb weekend.
Zie dat de inschrijvingen maar tot 10u30 lopen,klopt dat of is het toch mogelijk om nog later in te schrijven.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Flepke wrote:Kan er iemand wat meer informatie geven over de inschrijvingstijden voor het Sunpark Mtb weekend.
Zie dat de inschrijvingen maar tot 10u30 lopen,klopt dat of is het toch mogelijk om nog later in te schrijven.
heb juist bericht gekregen dat die tijden kloppen - sorry !
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

parcours 60 en 70 km :
Deze middag de "rood slijk"-strook gaan checken (die van de 60 en 70 km weten waarover ik spreek)
Normaal hadden we ze er dit jaar uitgelaten, wegens te erg kapot gereden door werkzaamheden en dus één slijkpoel.
De vorst heeft echter zijn best gedaan, en alles ligt er nu al goed hard bij. Op één plaats loopt het water over het pad, maar als je daar afstapt kan je er rechts vlot overstappen.
Na nog een nacht Kempense diepvrieskou gaat dat geen probleem opleveren. Wel niet door het water rijden !
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

lowie wrote:parcours 60 en 70 km :
Deze middag de "rood slijk"-strook gaan checken (die van de 60 en 70 km weten waarover ik spreek)
Normaal hadden we ze er dit jaar uitgelaten, wegens te erg kapot gereden door werkzaamheden en dus één slijkpoel.
De vorst heeft echter zijn best gedaan, en alles ligt er nu al goed hard bij. Op één plaats loopt het water over het pad, maar als je daar afstapt kan je er rechts vlot overstappen.
Na nog een nacht Kempense diepvrieskou gaat dat geen probleem opleveren. Wel niet door het water rijden !
gaat dit over de strook langs de rode beek op 7min 15sec van het filmpje? " onclick="window.open(this.href);return false;
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

frits motaar wrote:gaat dit over de strook langs de rode beek op 7min 15sec van het filmpje? " onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, dat is ze - nu dus bevroren :-)
mooi filmpje overigens Frits, zoals je ze altijd maakt !
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

lowie wrote:
frits motaar wrote:gaat dit over de strook langs de rode beek op 7min 15sec van het filmpje? " onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, dat is ze - nu dus bevroren :-)
mooi filmpje overigens Frits, zoals je ze altijd maakt !
Kan deze eventueel ook overgeslagen worden? Kan je bijvoorbeeld een ompijling maken voor de mensen dat die strook willen overslaan? Ikzelf zal er waarschijnlijk wel door gaan, mij kennende :).
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Speedy Pinegel wrote: Kan deze eventueel ook overgeslagen worden? Kan je bijvoorbeeld een ompijling maken voor de mensen dat die strook willen overslaan? Ikzelf zal er waarschijnlijk wel door gaan, mij kennende :).
Normaal is er daar een keuze slijk/asfalt, maar ik zie niet in waarom we nu de keuze moeten laten maken - het ligt er hard bij, tzal alleen wat hobbelen.
Je verwacht toch ook niet dat ik bij de Raid des Hautes Fagnes de keien van de paden ga leggen :wink:
Enfin, ik laat het over ander de afpijlers van dat stuk wat ze er morgen mee doen.
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

lowie wrote:
Speedy Pinegel wrote: Kan deze eventueel ook overgeslagen worden? Kan je bijvoorbeeld een ompijling maken voor de mensen dat die strook willen overslaan? Ikzelf zal er waarschijnlijk wel door gaan, mij kennende :).
Normaal is er daar een keuze slijk/asfalt, maar ik zie niet in waarom we nu de keuze moeten laten maken - het ligt er hard bij, tzal alleen wat hobbelen.
Je verwacht toch ook niet dat ik bij de Raid des Hautes Fagnes de keien van de paden ga leggen :wink:
Enfin, ik laat het over ander de afpijlers van dat stuk wat ze er morgen mee doen.
Was maar voorstel, want je hebt gelijk dat het er hard bij ligt. Alleé hopelijk morgen ook nog want voorspellen nog wel wat sneeuw straks en vannacht. Trouwens zou wel fijn zijn mocht je de stenen bij hautes fagnes komen weghalen ;). Alleé ja dit jaar zal ik niet van partij zijn, aangezien ik op die dag 'la cannibale' zal aan het rijden zijn. Dit jaar zal het eerder cimes de waimes of ardenne trophy zijn.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Intussen staat de zaal zo goed als klaar.
Aan de gele bordjes helemaal links wachten de frieten en de viandellen op jullie :-D
Image
Post Reply