Houffalize bike festival HOT marathon 07-09/04/2012

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Kristof Huyck
Mountainbiker

Re: Houffalize bike festival HOT marathon 07-09/04/2012

Post by Kristof Huyck »

Niet iedereen voelt de noodzaak om op dit forum te reageren, maar wees gerust dat er nog mensen zijn die de bedoeling niet begrijpen van de rit in 2 delen van zaterdag.
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

Dat is gewoon te belachelijk....

Ik zal wel zien hoe ik dat oplos, maar geen denken aan dat ik daar 2u de snot uit mijne neus ga prullen!
rex 111
Mountainbiker

Post by rex 111 »

Ik doe ook mee met enkele kameraden en vinden dit zaterdagconcept maar niks. tis nie da ik het geen kans wil geven maar daar staan wachten is goe als het 28 graden is. Als het weer minder is en/of het regent dan zie ik da niet zitten om daar te staan wortel schieten. Voor mij (ons) mag de afstand in 1 stuk, maar misschien is dat niet mogelijk door meerdere passages op hetzelfde stuk??

T.
zero
Mountainbiker

Post by zero »

rex 111 wrote:Ik doe ook mee met enkele kameraden en vinden dit zaterdagconcept maar niks. tis nie da ik het geen kans wil geven maar daar staan wachten is goe als het 28 graden is. Als het weer minder is en/of het regent dan zie ik da niet zitten om daar te staan wortel schieten.
heb dezelfde mening. Als het goei weer is dan stoort mij da ni (alhoewel het toch zeer aan de beentjes ga doen om na 2u terug te vertrekken)
Ma ik ga echt ni 2u staan wachten in de regen, nog liever via de asfalt terug rijden.
zero
Mountainbiker

Post by zero »

Ik bekeek net ff het kaartje van de proloog, ik dacht dat het 2 keer 12.5 ging zijn = 25km (ong zoals vorig jaar), maar blijkbaar is het in totaal 12.5 km.
Op het kaartje staat maar 4.7 km, dus 2 toeren geeft dan 9.4 km, is nog geen 12.5 maar er zal dan hopelijk een soort startklim inzitten om het pak wat uit elkaar te trekken.
Begrijp ni goed waarom dat ze de proloog zo kort gemaakt hebben, tegen dat de laatste door de bottleneck is, is de eerste al terug daar :roll:

Aangezien ik ni van plan ben om bij de eerste 150 te eindigen en ik ni graag rondrijdt als opgejaagd wild, overweeg ik om de proloog te skippen en gewoon tijdens de namiddag een paar toerkes te rijden met mijn vrienden en er een soort intern wedstrijdje van te maken, da is toch het enige wat telt die dag, beste te zijn van de vrienden :-"
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

ik vind het nog steeds een heel goed alternatief voor de veel duurdere bemc of lcmt.De wedstrijdformule moet je nemen zoals die is en stoppen me neuten over details. Ik vind het reuze dat er organisaties als deze zijn =D>
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

hoe zit da juist me daglicenties:
er staat: dat niet aangeslotenen bij een UCI herkende bond 15 euro extra moeten betalen.
nu mijn vraagske: is de VWB erkend? waarschijnlijk niet. (UCI is wedstrijdlicenties zeker?) want ik heb geen flauw benul welke bonden zijn aangesloten etc
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

VWB lidmaatschap is geen wedstrijdlicentie.
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

zero wrote:Ik bekeek net ff het kaartje van de proloog, ik dacht dat het 2 keer 12.5 ging zijn = 25km (ong zoals vorig jaar), maar blijkbaar is het in totaal 12.5 km.
Op het kaartje staat maar 4.7 km, dus 2 toeren geeft dan 9.4 km, is nog geen 12.5 maar er zal dan hopelijk een soort startklim inzitten om het pak wat uit elkaar te trekken.
Begrijp ni goed waarom dat ze de proloog zo kort gemaakt hebben, tegen dat de laatste door de bottleneck is, is de eerste al terug daar :roll:

Aangezien ik ni van plan ben om bij de eerste 150 te eindigen en ik ni graag rondrijdt als opgejaagd wild, overweeg ik om de proloog te skippen en gewoon tijdens de namiddag een paar toerkes te rijden met mijn vrienden en er een soort intern wedstrijdje van te maken, da is toch het enige wat telt die dag, beste te zijn van de vrienden :-"
de proloog is wss elke renner appart starten :wink:
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

Kristof Huyck wrote:VWB lidmaatschap is geen wedstrijdlicentie.
ik ken allemaal niks van licenties :D, maar veronderstelde dat de UCI inderdaad wedstrijdgebonden was. Pech dus, 15 euro extra betalen :p
Post Reply