ik ben Gert kom uit Lanaken en ben nieuw op het forum omwille van het feit dat ik iets zoek om aan mijn conditie te werken, zit bijna een jaar thuis nu waarvan een half jaar chemo's geweest zijn, ondertussen zijn we daar wel vanaf gelukkig :)
Vroeger deed ik ver alles met de fiets maar je kent dat wel eens een auto en de fiets wordt niet meer bekeken...
ik heb op het moment dus ook geen fiets meer, mijn laatste fiets was een antieke racefiets (in vergelijking met wat ik de laatste weken gezien heb toch
nu met het idee terug te gaan fietsen toch opzoek naar een leuke MTB aangezien als ik 2 straten fiets ik zo de bos in kan rijden...
kheb al een aantal winkels gedaan en mijn oog was dus gevallen op de Cube Attention 26 (vooral omdat het kleurenschema uiteindelijk mooi bij mijn project auto ook zou passen
http://www.cube.eu/nl/hard/cross-country/attention-26/
Nu ik ben 1m82 en zover ik kan overal lezen zit ik dan kwa aangeraden maat 20" kan dit kloppen, want ik zou het zonde vinden om zoveel geld (ik vind het toch al een serieus bedrag) te geven aan een fiets om even erna erachter te komen dat hij te klein of te groot zou zijn...
dus mijn vraag eigenlijk welke maat zou goed zijn voor mij en is zo'n Cube Attention en goede start? zijn er eventueel nog andere die rond dat budget (€750 à €800) zitten welke eventueel goed zijn om te starten?
iemand eventueel ook nog tips waar ik best kan gaan kijken in de omstreken voor een fiets? (tot nu toe beste geholpen geweest bij Janssen Fietsplezier in Genk)
Greetz