Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
Jannemanneke
- Mountainbiker
Re: Herentals - Bloso
Post by Jannemanneke »
De sneeuw is momenteel hard aangereden en op sommige plaatsen is het wat glad. Maar over het algemeen is het goed te doen... en de fiets wordt niet vuil!Mrny wrote:Blijkbaar is Herentals nog goed te doen in de sneeuw? Gezien de afgelastingen zouden we zaterdag eens naar hier afzakken...
Vandaag de laatste dag genoten in de sneeuw , morgen zal het wel gedaan zijn zeker . Er liggen op een paar plekjes een beetje ijs maar zonder veel problemen . Alles samen goed voor 54 km en die pakken ze mij toch niet meer af 
Iemand nog in Herentals geweest?
Al terug te doen?
Laatste stukje rode lus (modderpad) sowieso niet.
Maar denk dan vooral aan dat stuk keren en draaien op de groene lus.
Kunnen ook stevige plassen staan.
Al terug te doen?
Laatste stukje rode lus (modderpad) sowieso niet.
Maar denk dan vooral aan dat stuk keren en draaien op de groene lus.
Kunnen ook stevige plassen staan.
Gisteren de 3 lussen gereden.
Alles lag er hard bij.
De enkele plassen die er stonden kun je gemakkelijk ontwijken.
Het rode .ut stukje doe ik enkel in de zomer.
Dus als je wilt vlammen, t' is de moment hééé!!
Groetjes,
Jan
Alles lag er hard bij.
De enkele plassen die er stonden kun je gemakkelijk ontwijken.
Het rode .ut stukje doe ik enkel in de zomer.
Dus als je wilt vlammen, t' is de moment hééé!!
Groetjes,
Jan
@ stef86: mag dat nachtrijden op het bloso parkoer in herentals,kasterlee,lichtaart;heeft daarvoor geen toelating nodig(spreek wel over een paar(twee tot vijf personen)
zou dat ook wel eens s 'nachts willen doen daar wij regelmatig deelnemen aan avond en
nachttochten
groetjes
zou dat ook wel eens s 'nachts willen doen daar wij regelmatig deelnemen aan avond en
nachttochten
groetjes
Petruske,
Ik heb er eerlijk gezegd geen flauw idee van. Heb hem al een keer of 3 's avonds gereden. Altijd zonder problemen. Enkel als het volledig droog en goed bereidbaar is.
Je zult ervan verschieten, maar alleen ben je daar nooit. Joggers, wandelaars. Altijd wel kom je wel iemand tegen. De meeste stomverbaasd, nuja, ik kan me inbeelden dat als je in de verte opeens een groot fel wit licht op je af ziet komen, je eerste indruk is dat aliens je komen ontvoeren, ipv een verdwaalde mtb'er.
Gewoon doen zou ik zeggen, zeker tijdens de herfst/lente.. Het bos komt dan tijdens de schemering volledig tot leven. Reëen, Eekhoorntjes, Uilen, Konijntjes, Vleermuizen, etc etc...
Moest iemand je willen tegenhouden, ben je waarschijnlijk al lang terug verdwenen voordat ze doorhebben dat je een mtb'er bent zonder toestemming.
Ik heb er eerlijk gezegd geen flauw idee van. Heb hem al een keer of 3 's avonds gereden. Altijd zonder problemen. Enkel als het volledig droog en goed bereidbaar is.
Je zult ervan verschieten, maar alleen ben je daar nooit. Joggers, wandelaars. Altijd wel kom je wel iemand tegen. De meeste stomverbaasd, nuja, ik kan me inbeelden dat als je in de verte opeens een groot fel wit licht op je af ziet komen, je eerste indruk is dat aliens je komen ontvoeren, ipv een verdwaalde mtb'er.
Gewoon doen zou ik zeggen, zeker tijdens de herfst/lente.. Het bos komt dan tijdens de schemering volledig tot leven. Reëen, Eekhoorntjes, Uilen, Konijntjes, Vleermuizen, etc etc...
Moest iemand je willen tegenhouden, ben je waarschijnlijk al lang terug verdwenen voordat ze doorhebben dat je een mtb'er bent zonder toestemming.