Houffalize bike festival HOT marathon 07-09/04/2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: Houffalize bike festival HOT marathon 07-09/04/2012
Het enige wat mij tegenslaagt dat die proloog weer veel te kort is mag gerust 3 rondes en de start loop zijn dan ben je nog niet laat binnen . Het idee van die tweede dag snap ik ook niet maar wil da wel eens proberen valt tegen denk ik even rusten en dan terug vertrekken enkel bij slecht weer is dit niet echt haalbaar wat ook leuk had geweest de tweede dag starten met de tijd die je verliest in de proloog .Hoop dat ze nog een paar aanpassingen doen
stevige inschrijvingsprijs voor de rit op zondag, 35eur tp
- aj kwak
- Mountainbiker
Is dat niet het voordeel? HBD ook in houffa dit jaar.malmedy wrote:Ook een nadeel is dat het samen valt met happy bike days wou dit jaar nog is testen maar zal niet lukken .
...http://www.happybikedays.org/?p=2635&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- skin
- Mountainbiker
- Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel
als ik dan al daar benGoohooni wrote:huh?
om 9 uur vertrekken en het tweede deel om 14h?
dan moete we daar eerst nog wa koude staan lijden ofwa?
was da nu weer voor iets
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Euh, ik kan enkel hopen voor u dat je 47 km in minder dan 5u kunt halen, want het is wel nog 51 km terug danskin wrote:als ik dan al daar benGoohooni wrote:huh?
om 9 uur vertrekken en het tweede deel om 14h?
dan moete we daar eerst nog wa koude staan lijden ofwa?
was da nu weer voor ietsvoor de start van twee uur
nog een groter nadeel dan. Dan wordt het daar soms zo druk dat de wedstrijdrijders misschien wel opgehouden kunnen wordenaj kwak wrote:Is dat niet het voordeel? HBD ook in houffa dit jaar.malmedy wrote:Ook een nadeel is dat het samen valt met happy bike days wou dit jaar nog is testen maar zal niet lukken .
...http://www.happybikedays.org/?p=2635&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
En dat niet alleen: de afgelopen jaren maak ik telkens een dagje vrij om naar HBD nieuwe bikes te kunnen gaan testen, altijd wel leuk om met duur gerief over een uitdagend parcours te bollen, maar dit jaar zal dat dus niet mogelijk zijntek-zotic wrote:nog een groter nadeel dan. Dan wordt het daar soms zo druk dat de wedstrijdrijders misschien wel opgehouden kunnen wordenaj kwak wrote:Is dat niet het voordeel? HBD ook in houffa dit jaar.malmedy wrote:Ook een nadeel is dat het samen valt met happy bike days wou dit jaar nog is testen maar zal niet lukken .
Er komt hier zo weing reactie op uitgezonderd van een paar. Mss nog wat te vroeg.
Maar zijn wij hier de enige die dat maar niks vindt op zaterdag.
Hoop nog altijd dat dit veranderd gaat worden maar dit zit er wss niet in zekers, zie er echt het nut niet van in](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Maar zijn wij hier de enige die dat maar niks vindt op zaterdag.
Hoop nog altijd dat dit veranderd gaat worden maar dit zit er wss niet in zekers, zie er echt het nut niet van in