Zo 10/02/2013 Heverlee :: 14de MBC De ZoeNK
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Re: Zo 10/02/2013 Heverlee :: 14de MBC De ZoeNK
Post by Kristof Huyck »
Tweede bevoorrading was vlakbij de startplaats van de toertocht van Pécrot
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Iemand idee hoeveel volk er komen rijden is?
- phille
- Mountainbiker
ik ga vanavond de inschrijvingen tellen en zal een laatste update doen
Last edited by phille on Mon 11 Feb 2013 14:09, edited 1 time in total.
- Teekitiezie
- Mountainbiker
Post by Teekitiezie »
Heb ooit eens de route getracked: zieel gordo wrote:De helling waar MTB-you foto's maakte, bij welk bloso-parcours hoort deze strook?
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=aorugvfngcbegxwe" onclick="window.open(this.href);return false;
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
ik had de indruk dat er op de 65 km toer niet zo veel volk was, ofwel waren dat net die mannen die met pech langs de kant stonden...phille wrote:ik ga vanavond de inschrijven tellen en zal een laatste update doen
Regelmatig bij een splitsing waar 65 apart reed dat ik en mijn maat geen volk zagen
Ik wou eerst de 65 km rijden maar voelde onderweg dat dat iets te veel van het goede ging zijn
Uiteindelijk 55 km gereden en 728 HM volgens de garmin. Leuke tocht en bij de steilste helling heb ik er 2 naar boven zien rijden, welliswaar aan hetzelfde tempo als diegene die stapten, ikke ook
Stevig klimmeke waar je je benen helemaal naar de "klote" kan trappen en dan maar besloten van te stappen want we moesten nog wel een eindje
Prachtig weer ook !!
Uiteindelijk 55 km gereden en 728 HM volgens de garmin. Leuke tocht en bij de steilste helling heb ik er 2 naar boven zien rijden, welliswaar aan hetzelfde tempo als diegene die stapten, ikke ook
Prachtig weer ook !!
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Je weet toch maar op t einde dat het teveel van het goede is/was? :Dwihameke wrote:Ik wou eerst de 65 km rijden maar voelde onderweg dat dat iets te veel van het goede ging zijn![]()
Uiteindelijk 55 km gereden en 728 HM volgens de garmin. Leuke tocht en bij de steilste helling heb ik er 2 naar boven zien rijden, welliswaar aan hetzelfde tempo als diegene die stapten, ikke ookStevig klimmeke waar je je benen helemaal naar de "klote" kan trappen en dan maar besloten van te stappen want we moesten nog wel een eindje
![]()
Prachtig weer ook !!
Ik ben inderdaad vandaag niet zo fris, maar heb wel paar stukjes gedaan die jullie niet gedaan hebben :D
Het laatste stuk in het bos, die brede dreef die op en neer ging heb ik veel "lijken" gepasseerd. 2u 30 goed doorrijden is op dit moment voldoende voor me.
Samen met een paar maten het leuke idee gehad om thuis te starten en dan de grote toer gedaan we hebben ons onderweg goed gamuseerd tot voor mij km 70 eraan kwam met de hamer dat was is in de lange dreef effe gestopt om iets te eten, op mijn eigen tempo de weg vervolg tot aan de streep, 2 leffe"s gedronken en dan terug naar huis goed voor een 88km met de nodige hm.
Volgend jaar doen we dit weer :)
Volgend jaar doen we dit weer :)
- go2go2
- Mountainbiker
- Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg
Vind het altijd frustrerend als ik voorbij gevlamd word door van die race konijnen. Ik vraag mij dan altijd af of ik op mijn leeftijd niet beter een andere hobby ga zoeken want ik moet echt wel sucken. Bij momenten rij ik naar boven op het gemakkelijkste verzet. Bij momenten geeft mijn bryton het signaal dat ik toch wel aan mijne maximale hartslag zit. Mijn gemiddelde voor deze tocht bedroeg een beschamende 16.5 km/u.
Langs de andere kant ben ik overal kunnen blijven rijden (alleen diene betonnen balk op het laatste dwong mij af te stappen) en heb ik zonder veel problemen de 65km gereden. Voelde het wel maar niet dat ik helemaal kapot was. Dus fijn om te lezen dat er nog zijn die het bij momenten moeilijk hebben. Ik kom die precies niet tegen op zo'n tocht.
Ivm de tocht zelf : goed georganiseerd. Weinig op aan te merken. Een aanrader. Afwezigen hadden ongelijk!
Langs de andere kant ben ik overal kunnen blijven rijden (alleen diene betonnen balk op het laatste dwong mij af te stappen) en heb ik zonder veel problemen de 65km gereden. Voelde het wel maar niet dat ik helemaal kapot was. Dus fijn om te lezen dat er nog zijn die het bij momenten moeilijk hebben. Ik kom die precies niet tegen op zo'n tocht.
Ivm de tocht zelf : goed georganiseerd. Weinig op aan te merken. Een aanrader. Afwezigen hadden ongelijk!