Telkens een aangename rit... een kilo ajuinen, en ajuinsoep. De beste scheet kwam vorig jaar, en naar jaarlijkse gewoonte van Blackie.
Wie doet beter in 2013?
Flines-Lez-Raches
4 parcours 15-35-45-50 kms
Nombreux Terrils, sentiers, bois, bord de Scarpe.
le 15 km sera familial et accompagné (départ groupé à 9h30)
les autres départ libre à partir de 7h30
tarif: 4 €
MARCHE : 2 Parcours 6 et 12 Kms
tarif: 2,5 €
Rendez vous : Salle des fêtes rue du 11 novembre 59148 FLINES Lez RACHES
CADEAU : 1KG oignons à chaque participant
Accueil : café, chocolat, biscuits
Ravito: Soupe à l’oignon, saucisse, etc.
au retour: 1 boisson et 1 sandwich Station de lavage VTT, douche ouvert à toutes et tous
Zo 17/02/2013 Flinez Les Raches (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Motorbiker
- Mountainbiker
Re: Zo 17/02/2013 Flinez Les Raches (Fr)
Deze rit reed ik nog nooit, wel de herfstrit in september en die was nooit bijster goed. Gelukkig werd hij opgewaardeerd door interne parcourskennis. Ik vermoed dat dit een andere organisatie is en dat deze meer te bieden heeft. Er is ook nog Bergen op Zoom. Genieten van singletracks in de Brabantse Wal... we zien wel.
- Jemp
- Mountainbiker
Ik ben er nog niet uit voor volgende zondag.
Een beetje techniektraining zou enerzijds welkom zijn en het wordt hoogtijd dat ik nog eens met de bende op pad ga.
Aan de andere kant blijft dat weer met onze kl*ten spelen
. De terrils zelf zullen er wel goed bij liggen, maar het zijn die stukken daar tussen...
Bovendien voorspellen Frank en Sabine niet direct veel beterschap.
Ik ga het hier een beetje in de gaten houden en beslis tegen het einde van de week.
Een beetje techniektraining zou enerzijds welkom zijn en het wordt hoogtijd dat ik nog eens met de bende op pad ga.
Aan de andere kant blijft dat weer met onze kl*ten spelen
Bovendien voorspellen Frank en Sabine niet direct veel beterschap.
Ik ga het hier een beetje in de gaten houden en beslis tegen het einde van de week.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
hier ne keer ne grote stuk van de sluier optrekken
vorig jaar gereden en goe bevonden .er waren inderdaad 2 nieuwe terrils dak nog nooit gedaan heb.0p diene andere mindere tocht zijn we er van beide op 0.5 m van gereden en niet betreden.en er was nog ne derde terril diene van rieulay.
allee hier de beelden
" onclick="window.open(this.href);return false;
vorig jaar gereden en goe bevonden .er waren inderdaad 2 nieuwe terrils dak nog nooit gedaan heb.0p diene andere mindere tocht zijn we er van beide op 0.5 m van gereden en niet betreden.en er was nog ne derde terril diene van rieulay.
allee hier de beelden
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Zojuist een woordje van de organisatie ontvangen. HET ZIET ER HEEL GOED UIT !!!!.
Er is maar één probleem: het Weer.
3 parcours VTT de 35 à 50 kms reliant trois terrils boisés espacés de 6 à 7 kms les uns des autres (distances approximatives sur les terrils 15 kms techniques)
Drie terrils ongeveer 6 à 7km van elkaar verwijdert.
MET ONGEVEER 15km TECHNISCHE TRACKS OP DE TERRILS ZELF
Le premier terril environ 4 kms de sous bois technique et sinueux
EERSTE TERRIL, 4km tracks, technisch in sous-bois.
puis direction second terril (Premier ravito 18 kms) ,ensuite 4 kms trés éprouvants (12 bosses successives)
Richting 2de terril. eerste ravito, met 4 zware km. 12 nijdige klimetjes en opnieuw 5km sous-bois
Direction 2 eme ravito copieux et 3 éme terril boisé ouvert pour la circonstance ( 7 kms d'effort et de plaisir nature).
Richting 2de ravito (uitgebreid!!!), hier begint den Blackie zijn entrainement om de wedstrijd opnieuw te winnen. 7km plezier op de derde terril.
Sortie terril en bord de riviére et retour au départ .Encore 8 kms d'effort pour regagner la salle des fêtes.
Langs het kanaal terug naar start. 8km afzien, hier worden de jongens van de mannen gescheiden.
Douches/Station de lavage 8 jets / sanswich/biére.
Notre randonnée est appréciée,un vrai régal pour les connaisseurs. ( 622 participants en 2012)
A dimanche.Accueil chaleureux garanti.
Tot zondag, een warm onthaal en ambiance verzekerd.
Er is maar één probleem: het Weer.
3 parcours VTT de 35 à 50 kms reliant trois terrils boisés espacés de 6 à 7 kms les uns des autres (distances approximatives sur les terrils 15 kms techniques)
Drie terrils ongeveer 6 à 7km van elkaar verwijdert.
MET ONGEVEER 15km TECHNISCHE TRACKS OP DE TERRILS ZELF
Le premier terril environ 4 kms de sous bois technique et sinueux
EERSTE TERRIL, 4km tracks, technisch in sous-bois.
puis direction second terril (Premier ravito 18 kms) ,ensuite 4 kms trés éprouvants (12 bosses successives)
Richting 2de terril. eerste ravito, met 4 zware km. 12 nijdige klimetjes en opnieuw 5km sous-bois
Direction 2 eme ravito copieux et 3 éme terril boisé ouvert pour la circonstance ( 7 kms d'effort et de plaisir nature).
Richting 2de ravito (uitgebreid!!!), hier begint den Blackie zijn entrainement om de wedstrijd opnieuw te winnen. 7km plezier op de derde terril.
Sortie terril en bord de riviére et retour au départ .Encore 8 kms d'effort pour regagner la salle des fêtes.
Langs het kanaal terug naar start. 8km afzien, hier worden de jongens van de mannen gescheiden.
Douches/Station de lavage 8 jets / sanswich/biére.
Notre randonnée est appréciée,un vrai régal pour les connaisseurs. ( 622 participants en 2012)
A dimanche.Accueil chaleureux garanti.
Tot zondag, een warm onthaal en ambiance verzekerd.
- blackie
- Mountainbiker
koekoek
Ik zal mijn jaarlijkse traditie eens doorbreken en deze rit eens meerijden ipv van op de baan want zelfs daar ben ik niet meer te vinden
30 km en zonder bissen?? En kan je rond die terrils rijden??
HANZI !!! Holle Bolle Hanzi!!
Ik zal mijn jaarlijkse traditie eens doorbreken en deze rit eens meerijden ipv van op de baan want zelfs daar ben ik niet meer te vinden
30 km en zonder bissen?? En kan je rond die terrils rijden??
HANZI !!! Holle Bolle Hanzi!!
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Als het weer wat normaal doet vervoeg ik jullie forumtrein ook nog eens