Hallo,
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe polar rcx3 bike. Vorig weekend was plots na een rit het scherm en de knoppen geblokkeerd, niets werkte batterij even losgekoppeld dmv bijgeleverde tool en dan ging m terug. Vandaag zelfde liedje na mtb tocht van 2 uur. Scherm blijft hangen sec ook en er is geen beweging in te krijgen. Ik laat m voorlopig zo staan.
Iemand ervaring met dit soort fouten? Restten staat in boekje, maar de knoppen reageren niet...
Dit zou toch niet mogen voor zo n toestel van die prijsklasse
Blokkade polar
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Re: Blokkade polar
Hoi,
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad en ik denk dat het te maken heeft met de koude op het toestel.
Laatste 2 ritten met de polar gedaan bij vriestemperaturen en het ging slechter en slechter tot op het moment dat het toestel enkel nog registreerde maar geen enkele functie (zichtbaar) werkte nog.
Dit weekend heb ik de polar rcx3 dan gewoon onder mijn mouw aangedaan (niet op stuur) en hij deed het terug perfect.
Ik heb het aan mijn verkoper uitgelegd en hij viel uit de lucht, want hij had er nog nooit van gehoord.
grts,
BigK
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad en ik denk dat het te maken heeft met de koude op het toestel.
Laatste 2 ritten met de polar gedaan bij vriestemperaturen en het ging slechter en slechter tot op het moment dat het toestel enkel nog registreerde maar geen enkele functie (zichtbaar) werkte nog.
Dit weekend heb ik de polar rcx3 dan gewoon onder mijn mouw aangedaan (niet op stuur) en hij deed het terug perfect.
Ik heb het aan mijn verkoper uitgelegd en hij viel uit de lucht, want hij had er nog nooit van gehoord.
grts,
BigK
Re: Blokkade polar
Ik heb een http://img.cbcdn.net/products/96806/pol ... height=315" onclick="window.open(this.href);return false;
nooit geen problemen mee gehad, tenzij op één plaats in Putte onder de HS kabels, daar rij ik altijd 20 seconde lang 85 km/u
Zegt wel eerder iets over de straling van die palen denk ik.
Maar als het blijft duren zeker terug naar de winkel gaan, het blijft technologie en er kunnen dingen mis gaan.
nooit geen problemen mee gehad, tenzij op één plaats in Putte onder de HS kabels, daar rij ik altijd 20 seconde lang 85 km/u
Maar als het blijft duren zeker terug naar de winkel gaan, het blijft technologie en er kunnen dingen mis gaan.