Zo 10/02/2013 Lichtervelde :: 6de Huwynstocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 10/02/2013 Lichtervelde :: 6de Huwynstocht
Wil er ook bij zijn, als het weer het toelaat.Met de fiets vanuit Zarren, mooi ritje als voorbereiding op het wegseizoen met onze club WTC-Zarrenhof. 
- amateur-biker
- Mountainbiker
Post by amateur-biker »
alles staat klaar voor de rit van morgen. Lakebossen en de Keunepupe vormen ook nu weer het hoogtepunt van onze rit. We hebben 2 off road stroken niet opgenomen in onze rit wegens te slechte toestand maar voor de rest is alles goed te doen. Als de laatste weersvoorspellingen nu nog kloppen (droog weer met 's morgens lichte vorst) ziet het er zeer goed uit. Tot morgen ! 
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Net terug van de zaal. Opkuis en afpijling is nog volop bezig. Zelf nog beetje administratie in orde brengen. We mochten 485 deelnemers verwelkomen en zijn daar heel tevreden mee na de diepvrieseditie van vorig jaar. De Huwynsbikers en TOF danken de enthousiaste deelnemers die van het mooie bikeweer genoten hebben! Hopelijk hebben jullie zich even goed geamuseerd!
- steviejanneke
- Mountainbiker
Post by steviejanneke »
het was een mooie rit waar alle mogelijke wegels zijn benut in de buurt !!!
de bepijling kon zelf een blinde volgen (2-3 pijlen per bocht
)
geslaagde dag met een rit van 47km
(met de rit heen&terug +58km jammer dat ik over de snelweg woon.... tja aan 10km/h erover
)
de bepijling kon zelf een blinde volgen (2-3 pijlen per bocht
geslaagde dag met een rit van 47km
(met de rit heen&terug +58km jammer dat ik over de snelweg woon.... tja aan 10km/h erover
- amateur-biker
- Mountainbiker
Post by amateur-biker »
Ook van mijn kant een welgemeende dankjewel aan alle deelnemers en ook aan alle bereidwillige medewerkers die het mogelijk maakten om deze tocht te organiseren.
Ik moet toegeven dat de laatste dagen toch wat stressvol waren met de wisselende weersvoorspellingen maar uiteindelijk hebben de weergoden toch onze kant gekozen (waarvoor dank
)
De bemoedigende commentaren achteraf stuwen ons in de richting om volgend jaar een nog betere tocht af te leveren.
We zijn er fier op dat we met onze tocht in Lichtervelde vele private stukken kunnen opnemen die in geen enkele andere tocht zitten. De vele uren werk die er vooraf ingestoken worden om deze stukken goed berijdbaar te maken worden er dan ook graag bijgenomen.
Onze hoofdgedachte is immers : we willen dat de aanwezige deelnemers zich zo goed mogelijk amuseren
Ik moet toegeven dat de laatste dagen toch wat stressvol waren met de wisselende weersvoorspellingen maar uiteindelijk hebben de weergoden toch onze kant gekozen (waarvoor dank
De bemoedigende commentaren achteraf stuwen ons in de richting om volgend jaar een nog betere tocht af te leveren.
We zijn er fier op dat we met onze tocht in Lichtervelde vele private stukken kunnen opnemen die in geen enkele andere tocht zitten. De vele uren werk die er vooraf ingestoken worden om deze stukken goed berijdbaar te maken worden er dan ook graag bijgenomen.
Onze hoofdgedachte is immers : we willen dat de aanwezige deelnemers zich zo goed mogelijk amuseren
brr wat was da een snijdende wind vandaag!dat is dan ook het enige negatieve
toch redelijk wat slijkstroken die het nog iets zwaarder maakten (na de wind
),ja ook een heel stuk palletten(met tapijt
)om de allerslechtste stukken te overwinnen waren gelegd,alhoewel met de vorst het daar wel doenbaar was,maar ja,binst de week zal da wel vandoen geweest enne! ,t vrouwtje na de 2de bevoorr opgewacht om dan samen tegenwind richting lichtervelde te bollen alwaar we verwend werden met 2 lekkere pannekoeken!mjammie!
ik denk dat er uiteindelijk weinig voor de 53km gekozen hebben
heb hem al denk ik 4x gereden en vind het wel een goei tochtje met als uitschieter de passage in de lakebossen.
toch redelijk wat slijkstroken die het nog iets zwaarder maakten (na de wind
ik denk dat er uiteindelijk weinig voor de 53km gekozen hebben
heb hem al denk ik 4x gereden en vind het wel een goei tochtje met als uitschieter de passage in de lakebossen.
Last edited by sofeurken on Mon 11 Feb 2013 20:15, edited 1 time in total.
Hier vanuit brugge krijgen jullie zeker veel lof toe gediend !! een heel leuke tocht perfect in orde ,bepijling was super idem bevoorrading,en na de tocht ja man daar werden we toch in de watten gelegt !!! met van alles en nog wat !!
kort gezegt !!! SUPERTOCHT !!! thanks mannen

kort gezegt !!! SUPERTOCHT !!! thanks mannen
-
Tommy9001
- Mountainbiker
Deze morgen om 8u gestart voor (slechts) de 40km. Met die vriestemperaturen was alles zeer
goed berijdbaar, maar wegens (verplichtingen
) moest ik vroeg thuis zijn.
Mooie tocht waar veel werk in gestoken is! Op de natste plaatsen paletten voorzien e.a. Bepijling
uitstekend, bevoorradingen ook dik in orde... Kortom

Mooie tocht waar veel werk in gestoken is! Op de natste plaatsen paletten voorzien e.a. Bepijling
-
Tommy9001
- Mountainbiker
Deze morgen om 8u gestart voor (slechts) de 40km. Met die vriestemperaturen was alles zeer
) moest ik vroeg thuis zijn.