Zo 10/02/2013 Lille :: VTT Lille

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
butcher
Mountainbiker

Re: Zo 10/02/2013 Lille :: VTT Lille

Post by butcher »

De veldploeters uit Lokeren waren er wel met een 6 -tal bikers en genoten met volle teugen van de tocht , het landschap en de toporganisatie, tot volgende keer
Sankaman
Mountainbiker

Post by Sankaman »

idd TOP toer ,TOP organisatie . Leuke toer (47km) gedaan. veel parking en grote kantine , goeie afspuitstand etc ... als ik kan volgend jaar weer naar Lille

grtz Tom
jivi
Mountainbiker

Post by jivi »

Prachtige toer.

Mooi sneeuwlandschap en zeer goed berijdbaar! Deze nacht had het lekker dik gesneeuwd.
En het zonnetje zorgde voor een beetje dooi en dat betekende sneeuw terwijl het zonnetje scheen (van de wind en het beetje dooi in de takken).
Glinsterende sneeuw in de zon.... Mooi, mooi, mooi...

Connie kon nie... spijtig, want het was een helder en prachtig landschap.
De gladheid viel ook enorm mee en de organisatie was top!

Tot volgend jaar!
(en Connie: kan ie volgende keer? weer of geen weer...)
Mario282
Mountainbiker

Post by Mario282 »

prachtig ritje daar in Lille, alles was dik in orde!
jammer dat er geen fotograaf was want het hadden schitterende foto's geweest met de sneeuw...

grtz
Mario
Connie
Mountainbiker

Post by Connie »

ja jongens, wrijf het nog even in :wink: Volgend jaar zet ik gewoon de avond vantevoren m'n tent langs het parcours ...
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Een mooi wintertochtje onder een helder zonnetje mogen beleven.
In het begin hier en daar vettigheid maar geen ploetertoestanden en de sneeuw bood voldoende grip, enkel op de baan was het op soms wat opletten.
Geen groot probleem, want het off-roadgehalte lag hoog.
Bevoorrading was ook toppie met warme soep, sportdrank, peperkoek, wafeltjes, enz.
Ik had op voorhand een 2de ronde gepland.
De grote toer was op de kop 45km, maar de benen wilden niet mee, dus werd het de 33km als extraatje.
Zeer goeie bepijling trouwens.
Op sommige stukken was het parcours mooi drooggereden maar die brede veldweg voor de ravi was ondertussen één ploeterbaan geworden met enkeldiepe pap...
Op de flowige singletrack een 8-tal kms voor het einde met de pedaal achter een afgezaagd stronkje blijven hangen...een boom kon nog net voor me uitwijken tijdens mijn landing :wink: .
Aan de afspuitstand was de prut er snel afgespoeld, fietsje nog even drooggereden en de spieren terug wat losgekregen onder de warme douche.
Weeral een geslaagde bike-ochtend!
Post Reply