Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Reflex
Mountainbiker

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Post by Reflex »

Succes met het weer van de laatste tijd :-D
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

als ik van u was , ik zou nog effe wachten , begin maart na een droge periode misschien ? :-?
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

flashing wrote:als ik van u was , ik zou nog effe wachten , begin maart na een droge periode misschien ? :-?
ik kijk er al naar uit ;)
hoe droger hoe liever

btw heb het hier tijdje niet meer gevolg, maar hoe staat de bepijling op dit moment, ik heb twee keer de tt gereden in juli, en keer gewoon al spelende maar zou naar de zomer toe graag paar keer wa toerkes komen doen vanuit Puurs na t werk ...
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

vandaag eindelijk nog eens naar de schorre afgezakt. De ondergrond hard bevrozen en dus proper kunnen rond rijden. Hopelijk krijgen we een droge lente/zomer zodat we regelmatig nog eens een xc trainingske in de schorre kunnen doen want het is toch een pracht van een omloop :bounce:

grt,
bip bip
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Deze week al eens in het lokale domein hier in de buurt gereden (ssstttt want dit mag eigenlijk niet) en het lag daar nog best goed, dus stelde ik me de vraag, wanneer kunnen we de Schorre weer in? En de bepijling hoe is die daar? Heb de zomertt's gereden, maar zou mijn weg daar niet meer zo goed weten....
DuCCie
Mountainbiker

Post by DuCCie »

Ben vandaag nog met mijn madam en de kleine gaan wandelen in de schorre (zelfs op de mountainbike paden) en moet zelfs zeggen dat het er best te doen bij lag. En zie da wel zitten om er eens gaan te rijden (of wandelen met de fiets.... lol). Ben er een paar tegen gekomen. Een vader met zijn twee zonen en twee mannen waar wij zelfs een toffe/informatieve babbel mee hebben gedaan. 1ne van de twee ree zelfs competitie en noemde Raf als ik mij nie vergis, den andere ree met een proper carbon Trek fietske.
Zijn wel stukken bij waar zelf te voet ik dacht "dees is nog niks voor mij" hahahaha :-D :lol:.
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Die stukken te lastig of te slecht?

Begint al te kriebelen bij mij aangezien dit nu binnen trainingsafstand ligt :D
DuCCie
Mountainbiker

Post by DuCCie »

BerggeitCasualFietser wrote:Die stukken te lastig of te slecht?

Begint al te kriebelen bij mij aangezien dit nu binnen trainingsafstand ligt :D
Ben vrijdag met de kleine is gaan bike (verkennen) voor de eerste keer. Moet zeggen dat het algemeen lastige, technische en zotte stukken tussen zitten. :-D Een paar dingen nog niks voor mij. :-D :-"
Na de regen van donderdag nacht was het er wel mottig vettig moet ik zeggen..... Mijn banden waren de helft breder en mijn profiel (geax barro mountian) zat helemaal dicht.
In de zomer zalt er wel fun zijn. :-D
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ik kom er enkel als het een 14 dagen niet geregent heeft (dus niet veel) en dan is het er pure fun
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

patje2 wrote:Ik kom er enkel als het een 14 dagen niet geregent heeft (dus niet veel) en dan is het er pure fun
tis daar dus dat iedereen op wacht he, op die niet regen periode ;)
Post Reply