Zo 10/02/2013 Heverlee :: 14de MBC De ZoeNK

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Re: Zo 10/02/2013 Heverlee :: 14de MBC De ZoeNK

Post by BerggeitCasualFietser »

krijgen we hier ook tussendoor een update van de staat van het parcours door?
LTee
Mountainbiker

Post by LTee »

phille wrote:
LTee wrote:
phille wrote:de GPS track is beschikbaar vanaf volgende week
Hey Phille, tis volgende week ondertussen maar ik zie nog geen tracks op jullie site ?? [-o<
Phille, de track die je kunt downloaden op jullie site is maar 29km ?
Bon, ik wou enkel maar weten of St.Agatha Rode in de heenweg of de terugweg zit van de 55-65km ? Want als die in de heenweg zit ga ik eerst naar de inschrijving komen zalle, in het andere geval kan ik het parcours al oppikken tot aan de start. :-k
phille
Mountainbiker

Post by phille »

das eigenaardig, als de Jokke dit leest zallem wel antwoorden ...
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

LTee wrote:Phille, de track die je kunt downloaden op jullie site is maar 29km ?
Bon, ik wou enkel maar weten of St.Agatha Rode in de heenweg of de terugweg zit van de 55-65km ? Want als die in de heenweg zit ga ik eerst naar de inschrijving komen zalle, in het andere geval kan ik het parcours al oppikken tot aan de start. :-k
LTee,

Wat de track(s) op de site betreft, dat kan ik nu niet controleren ('k heb geen Basecamp of Mapsource hier op 't werk 8) )

De grote afstanden (55-65 km) komen door St-Agatha-Rode vlak na de grote/eerste bevoorrading en hebben dan ongeveer 23 km op de teller. Dus laat ons toch stellen dat dit nog in de "heen"-rit zit. Maar je ziet zelf maar.

En het ziet er naar uit dat we redelijk goed weer gaan hebben (o) (o) (o)
smeerske
Mountainbiker

Post by smeerske »

Aanwezig (o)
XCharlie
Mountainbiker

Post by XCharlie »

Ik heb hier net gecheckt. Al de afstanden staan erop, gewoon ff naar beneden scrollen
LTee
Mountainbiker

Post by LTee »

Jokke wrote:
LTee wrote:Phille, de track die je kunt downloaden op jullie site is maar 29km ?
LTee,

Wat de track(s) op de site betreft, dat kan ik nu niet controleren ('k heb geen Basecamp of Mapsource hier op 't werk 8) )

De grote afstanden (55-65 km) komen door St-Agatha-Rode vlak na de grote/eerste bevoorrading en hebben dan ongeveer 23 km op de teller. Dus laat ons toch stellen dat dit nog in de "heen"-rit zit. Maar je ziet zelf maar.

En het ziet er naar uit dat we redelijk goed weer gaan hebben (o) (o) (o)
Bedankt voor de info =D> ... maar ik heb daarstraks een pijnscheut in mijn rug gehad en ik vrees er nu voor dat zondag MTB-ken te vroeg gaat komen :(

Trouwens net de site nog een bekeken en ik vindt maar 1 tracklink, nu ja mss wordt er hi op het werk wel iets 'geblocked', het zou de eerste keer niet zijn.
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

LTee wrote:Trouwens net de site nog een bekeken en ik vindt maar 1 tracklink, nu ja mss wordt er hi op het werk wel iets 'geblocked', het zou de eerste keer niet zijn.
Idd. maar een tracklink maar daar staan wel alle afstanden in hé.
LTee
Mountainbiker

Post by LTee »

Jokke wrote:
LTee wrote:Trouwens net de site nog een bekeken en ik vindt maar 1 tracklink, nu ja mss wordt er hi op het werk wel iets 'geblocked', het zou de eerste keer niet zijn.
Strange, dan zal het aan mijn gratis tooltje liggen mss? Ik gebruik nl. RouteYou, waarmee kan ik zo'n .gdb best bekijken ? #-o
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

LTee wrote:
Jokke wrote:
Strange, dan zal het aan mijn gratis tooltje liggen mss? Ik gebruik nl. RouteYou, waarmee kan ik zo'n .gdb best bekijken ? #-o
gdb is enkel te bekijken met mapsource en/of garmin basecamp

MaC.Red 8)
Post Reply